Pagina 143 van 283 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193243 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.551 tot 3.575 van 7067 worden weergegeven.
  1. #3551

    Standaard

    Audition net gekeken, tjesus. echt een goede en indrukwekkende film. een 8,5/10 krijgt ie.

    wohoo... 300ste post
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  2. #3552

    Standaard

    man on fire net gezien en ik moet zeggen dat het verhaal me echt wel ff heeft aangegrepen, geweldige film van het begin tot het eind. het wat chaotische maar toch geweldige camerawerk maakt het allemaal net ff een tikkeltje realistischer, een film die je met een voldaan gevoel uitzet. ik geef m een dikke 8,5
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  3. #3553

    Standaard

    The Emperor`s New Groove
    hele leuke Disney film. haalt niet bij bv. Aladdin maar toch erg vermakelijk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #3554

    Standaard

    Vera Cruz ***
    Onderhoudende adventure western met Burt Lancaster en Gary Cooper.

  5. #3555
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    The Living daylights

    Moore out,Dalton in


    Na de toch wat zwakkere Bondfilms "Octopussy" en "A View to a kill" krijgen we nu nog eens een goeie bondfilm.Met eindelijk een sterk verhaal waar je toch even moet bij nadenken.Moore was voor mij de 2de Beste Bond(voorafgegaan door Connery)maar meer dan de helft van zijn Bondfilms waren tegenvallers.Behalve dan"Live and let die" en "For your eyes only".Verhalen waren wat dom en een wat te simpele humor.Met Dalton komt hier verandering in.Bond is niet meer de lolbroek zoals Moore maar iemand die z'n job doodserieus neemt.Dalton had zeker de beste Bond kunnen worden als hij meer Bondfilms had gedaan."The Living Daylights"begint meteen spectaculair met één van de beste Beginscenes in de James bond historie.Snel,flitsend,met ontploffingen,gewoonweg BONDIG.Het liedje van "A-ha" trekt een beetje op dat van de vorige Bondfilm.We krijgen natuurlijk ook de klassieke autoscene die ook heel spectaculair is.Daar na valt de film een beetje stil en valt hij wat tegen.Maar dat word allemaal weer goed gemaakt door het sensationele einde.Bond dat vecht in/uit het vliegtuig met Necros is zeer spannend en knap gedaan.
    [spoiler:4f9ba4c1cc]De scene waar bond Withaker neerschiet is een beetje simpel maar toch goed gedaan[/spoiler:4f9ba4c1cc]Er zijn natuurlijk een paar minpunten zoals de toch wat tegenvallende M en Moneypenny.De "Bond en Q" dialoog haalt niet meer het niveau van Connery.Maar "the Living daylights" staat zeker in mijn top 10 van Bondfilms.

    8.5
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  6. #3556

    Standaard

    Gisteravond eindelijk Cold Mountain gekeken. Mooie film, maar viel me toch een beetje tegen. Ik denk omdat mijn verwachtingen erg hoog waren en omdat hij soms een beetje langdradig was. Verder is Nicole Kidman eigenlijk te mooi en clean voor de rol die ze speelde. Desondanks toch zeker de moeite waard.
    Cijfer: 7/10

  7. #3557

    Standaard

    Gremlins 80's sentiment. Gewoon leuk vermaak.7/10

  8. #3558

    Standaard

    De laatste twee afleveringen van de acteurs (Roger Moore en Dudley Moore) van de Muppets
    Have a nice day !

  9. #3559

    Standaard

    Weer's the Sixth Sense bekeken. Shyamalan heeft wat mij betreft dit niveau niet meer kunnen evenaren. Wat was het een veel beloofde regisseur na het uitbrengen van deze film.
    8/10
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  10. #3560

    Standaard

    The Big Sleep (1946) R2 NL

    Humphrey Bogart speelt privédetective Philip Marlowe. De familie Sternwood wordt afgeperst en Generaal Sternwood huurt Philip Marlowe in om de zaak uit te zoeken. Het blijkt om veel meer te gaan dan afpersing. Het blijkt een behoorlijke ingewikkelde zaak te zijn, maar Philip Marlowe is zeker niet de minste privé detective.

    Humphrey Bogart, wat een acteur is deze man. Hij behoor zeker tot de beste acteurs die ik ooit op het witte doek gezien heb. Nou ja, witte doek..
    Met zeer scherpe dialogen en een behoorlijk detective verhaal is The Big Sleep een fantastische film. Het spel tussen Humphrey Bogart en Lauren Bacall is een genot om te zien. Echt een klassieker, aanrader!

    Het beeld vertoont hier en daar wat filmgrain, maar is voor rest prima. Het geluid is ook goed, al zijn de geweerschoten in vergelijking met de dialogen nogal luid.

    Film: 9.0
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  11. #3561

    Standaard

    Sky Captain & the world of tomorrow

  12. #3562

    Standaard

    Net (eindelijk!) gekeken: Oldboy

    Ik had erg hoge verwachtingen van deze film. Zowel op fok als andere sites wordt deze film nogal omhooggepraat. Na 3 weken wachten heb ik hem ook eindelijk in huis, en in een rustig moment heb ik hem dan eindelijk kunnen kijken. Belangrijk: Ik ben ERG enthousiast over deze film.

    Het verhaal is geweldig [spoiler:599e05e38d]een beetje pervers, maar geweldig[/spoiler:599e05e38d], en sommige "cameratechnische" oplossingen vond ik erg sterk. Dus, verhaal mooi, acteerwerk mooi, alles mooi

    Topfilm wat mij betreft!

    -enige nadeel, maar die is van technische aard, is dat bij mij de dvd even skipte bij scene-overgangen. En de ondertitels stonden er soms maar een halve seconde, en dat is net even te kort als je de taal niet begrijpt -
    To lazy to be an evil genius

  13. #3563

    Standaard

    Jaws Een tijdloze film, instant classic
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #3564

    Standaard

    Full Metal Jacket

    Mn oordeel komt na de volgende keer dat ik hem bekijk.

  15. #3565

    Standaard

    Whole 10 yards.
    Aardig zaterdagavond vermaak...
    3d

  16. #3566

    Standaard

    Ju-On: The Grudge, ik vond hem minder eng dan verwacht. Maar er zaten wel wat schrik momenten in. Zaten wel wat leuke japanese chicks in
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  17. #3567

    Standaard

    The Shawshank Redemption

    blijft een van mn favorieten, heerlijke film.

  18. #3568

    Standaard

    the Insider

    Zeer goede film van Michael Mann. Het verhaal bouwt zich op en er zitten aardig wat spannende scenes in de film. De muziek draagt ook zeker bij aan de sfeer en de acteurs doen de film ook alleen maar goed. Deze dvd zal niet snel uit mijn collectie verdwijnen .

    4*

  19. #3569

    Standaard

    Net naar de eerste aflevering gekeken van Roots, begint erg goed... Ben benieuwd naar de rest van de serie.

  20. #3570

    Standaard

    Lost Souls

    Begint aardig, maar na een uur raak ik de interesse kwijt. Verhaal is langdradig, er zit nauwelijks tot geen spanning in de film en aan het plot is geen touw vast te knopen. Afrader!

  21. #3571

    Standaard

    Daarnet Van God los gekeken. Erg aardige film over de bende van Venlo. Jammer dat het zo'n kale uitgave is (tsja, rcv he), ik ben erg benieuwd wat er echt gebeurd is en wat is bijverzonnen.

  22. #3572

    Standaard

    Vandaag gekeken naar The Butterfly Effect.
    Goede film ala Donnie Darko

    ook nog naar The Naked Gun 33 11/3 gekeken. :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #3573

    Standaard

    Na 100 keer het boek te hebben verslonden, vanavond Christiane F. gekeken. Was een behoorlijke deceptie. Vond het boek vele malen beter.

  24. #3574

    Standaard

    THREE...EXTREMES
    3 korte Aziatische films. Uit Japan " BOX" van Takashi Miike, uit China "DUMPLINGS" en uit Korea "CUT" van de regiseur van OLDBOY.
    De eerste 2 films vielen wat tegen maar de laatste "CUT" vond ik echt geweldig!!

  25. #3575

    Standaard

    Shark Tale
    Super leuke en vooral grappige animatie uit de DreamWorks studio. Meevaller is dat ze daar een geweldig gevoel voor humor hebben, want elke grap is weer raak. Ik had op voorhand niet verwacht zo enthousiast te zijn van een film, maar wederom werd ik verrast

    8 / 10
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

Pagina 143 van 283 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193243 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •