Pagina 86 van 283 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 7067 worden weergegeven.
  1. #2126

    Standaard

    Good Bye, Lenin gisteren gezien
    goede mix tussen drama en humor. heb me goed geamuseerd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2127

    Standaard

    L.A. Confidential, goede film met een goed verhaal!
    Four-Star Trader (236)

  3. #2128

    Standaard

    Ben nu met Millennium bezig, eerst seizoen .... gister weer 3 gezien . Wordt wel moeilijk als dadelijk Seinfeld binnenkomt. It's the damnest thing .... maar ik denk da'k het afwissel. Erg goeie serie Millennium, ik kan nu zien hoe ze de serie ten einde gebracht hebben (heb wel de X-files aflevering gezien waarin de serie werd afgesloten).
    I find your lack of faith disturbing

  4. #2129

    Standaard

    Vandaag Spartacus weer eens bekeken. Het was lang geleden dat ik deze klassieker had gezien, maar het is en blijft een prachtige film. Geheel terecht dat deze film wordt beschouwd als een van de grootste klassiekers. Wel hadden sommige scenes natuurlijk ietsje korter gekund, maar daar hebben we het niet over bij een film uit '60 :wink:

  5. #2130

    Standaard

    Zondagmiddag Aladdin gekeken
    That's a huge bitch!!!!!

  6. #2131

    Standaard

    Shrek 2

    Heel erg leuk vervolg met een aantal leuke nieuwe personages. Het verhaal is gewoon leuk. De muziek is geweldig en past precies in de film. Gewoon een geweldig leuke film!!!

    8,8 / 10

  7. #2132

    Standaard

    The haunting, het geluid en de effecten blijven mooi.

  8. #2133

    Standaard

    Zojuist Van Helsing bekeken. Mager verhaal, geen indrukwekkend acteerwerk, maar wel twee uur actie en schitterende special effects. Leuke film voor liefhebbers van the Mummy.

  9. #2134

    Standaard

    Gisteravond de laatste 3 afl van 24/seizoen 3

    TOPserie

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  10. #2135

    Standaard

    Vandaag Arrested Development afgekeken. What a ride 8)
    Topserie met ontzettend leuke situaties en karakters. En bovendien ook briljant gefilmd ! Aanrader
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #2136

    Standaard

    Man on the Moon Jim Carrey op zn best!


  12. #2137

    Standaard

    The Fast and the Furious Limited Edition. Goede film met mooie DTS-track

  13. #2138
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    On her majesty's secret service
    het éénmalig optreden van Laenby.Knappe bondfil.Leuke beginscene en zeker met de beste Blofeld(Savalas)
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  14. #2139

    Standaard

    Shrek 2. Blijft gewoon een ontzettend leuke (soms hilarische) film met heerlijke actiemomenten ([spoiler:4dfbebf877]De muziek tijdens de Mongo scene, heerlijke scene.[/spoiler:4dfbebf877]).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #2140

    Standaard

    Shrek 2. Was leuke film net als 1

    De kids van Donkey

  16. #2141
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Afgelopen maandag was ik in de Oosterpoort in Groningen bij een waanzinnig mooi optreden van de Malinese muzikant Boubacar Traoré. Vanavond kon ik lekker nagenieten bij een documentaire uit 2001 van Jacques Sarasin, Je Chanterai Pour Toi. Deze film vertelt het verhaal van Kar Kar, zoals Boubacar wordt genoemd. Kar Kar zelf praat niet, hij zingt en speelt gitaar terwijl hij door Mali reist. Het verhaal van zijn leven wordt verteld door mensen uit zijn omgeving. Mooie beelden, heerlijke muziek en terloops krijg je nog een stukje geschiedenis mee van Mali. Erg mooie documentaire!
    Het beeld op deze schijf is in breedbeeld (anamorf), geluid is PCM stereo. Er staan nog een paar extra's op, waaronder drie extra nummers, twee interviews (Lieve Joris, de schrijfster van het boek 'Mali Blues' en Ioussouf Tata Cissé, ethnoloog) en een fotogalerij. Een prima dvd waarvan het jammer is dat die erg moeilijk te vinden is.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  17. #2142

    Standaard

    Een groot gedeelte van Phil Collins zijn First Farewell Tour gekeken. Dit is, ondanks dat ik nog niet helemaal klaar ben, mijn favoriete muziek DVD. Er is zo ontzettend veel tijd in deze DVD gestopt: het menu (met name de beginanimatie; geweldig), het beeld (haarscherp) en het geluid (heerlijk hard; moest het volume zelfs lager zetten). En dan nog eens een uur of 3 aan extra's. Veel muziek DVD's kunnen hier niet eens aan tippen. Nee, dit is een topper op alle fronten ! Halen die hap, en genieten 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #2143

    Standaard

    Gisteren Eternal Sunshine Of The Spotless Mind voor de 2e keer gezien. Was opnieuw helemaal geweldig. beste film van t jaar

    En net gezien:
    Hellboy - Director`s Cut
    Erg cool. mooie kostuums, decors en effecten. Het verhaal is best dun, maar door de droge humor van Hellboy en de goede effecten is t n bovengemiddelde actieheldenfilm
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #2144

    Standaard

    Garfield, The Movie, komt pas de 17de uit, maar er valt zo bij ons al eens een viewing voor de releasedatum in de bus. Enerzijds is de manier waarop Garfield in CGI geanimeerd wordt bijzonder, anderzijds zijn de nevenkarakters zoals Nermal, Odie en Jon om bij te janken. Oh ja, en het scenario stelt dus echt niks voor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #2145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Een groot gedeelte van Phil Collins zijn First Farewell Tour gekeken. Dit is, ondanks dat ik nog niet helemaal klaar ben, mijn favoriete muziek DVD. Er is zo ontzettend veel tijd in deze DVD gestopt: het menu (met name de beginanimatie; geweldig), het beeld (haarscherp) en het geluid (heerlijk hard; moest het volume zelfs lager zetten). En dan nog eens een uur of 3 aan extra's. Veel muziek DVD's kunnen hier niet eens aan tippen. Nee, dit is een topper op alle fronten ! Halen die hap, en genieten 8)
    Sweet, die moet ik hebben 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  21. #2146

    Standaard

    Aladdin-Prachtige film,voor mij een van de betere disney films,mooie uitgave ook trouwens met prachtig beeld en geluid en een berg heerlijke extra,s.

    Requiem for a dream - Blijft echt een fantastische film,een mooi in elkaar verweven verhaal,je word er alleen niet echt vrolijk van.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #2147

    Standaard

    Thirteen even gekeken, leuke film.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  23. #2148

    Standaard

    Band of Brothers part 9........daar word je stil van....


  24. #2149
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Friens serie 5 Disc 1

    The one hundreth
    The one where phoebe hates PBS
    the one with all the kips
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  25. #2150

    Standaard

    In het weekend was er X-men op tv geweest.
    Had opeens zin om die te zien.

    Gisterenavond dan X-men 1 en 2 achter elkaar gezien.
    Had ze toen in de cinema gezien, maar nu ik ze achter elkaar kijk zie ik pas hoe goed het op elkaar aansluit.

    Topfilms!
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

Pagina 86 van 283 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •