Pagina 79 van 283 EersteEerste ... 296975767778798081828389129179 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 7067 worden weergegeven.
  1. #1951

    Standaard

    Aladdin voor de eerste maal de engels gesproken versie gezien. Een topanimatie film van Disney. 8,5/10

    Van Helsing een zeer matige film die het enkel moet hebben van de SFX. 5,5/10

  2. #1952

    Standaard

    - Mission Impossible (EUR 9.99 bij Bol.com)
    - Torque
    - Veronica Guerin -> absolute aanrader!
    Mijn DVD-collectie:
    http://home.planet.nl/~i4ict

  3. #1953

    Standaard

    Fear and Loathing in Las Vegas & Jeepers Creepers

  4. #1954

    Standaard

    american beauty, prachtfilm!
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  5. #1955

    Standaard

    Red Heat

    goeie aktiekomedie met Arnold Scharzenegger en James Belushi.Vooral die laatste is echt grappig.Een geweldig duo,in de stijl van Rush hour en bad boys.De villain is ook goed,jammer van het dunne verhaaltje.

    En dat voor maar 4,99 bij de intertoys

    7,5

    Navy seals

    deze vond ik wat minder,wel goeie oorlogscenes,leuk ook die terroristen bestrijding,maar de film moet weinig van het verhaal hebben.De beeld kwaliteit was ondermaats.Verder nog wat grappige lines,maar meer stelde het niet voor.

    6,5

  6. #1956

    Standaard

    The Elephant Man

    Goede Lynch film die een heel akelig sfeertje heeft. De film heeft niet zo'n snel tempo maar dat is in dit geval geen minpunt. Antony Hopkins speelt ook een mooie rol in deze film. Een aanrader voor mensen die wel van donkere en/of zwart-wit films houden.

    8,0 / 10

  7. #1957

    Standaard

    LOTR: The fellowship of the ring EE

  8. #1958

    Standaard

    afl 1 tm 6 van 24 seizoen 3

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  9. #1959

    Standaard

    Monsters Inc.

    Dit vind ik misschien wel de beste Pixar! Echt leuk en grappig en de computeranimatie is gewoon top!

    Three Kings

    Even een actie filmpje opgezet om de zondagmiddag door te komen. Heb me goed vermaakt met deze film. Het onderwerp is dan natuurlijk ook weer erg actueel op dit moment.
    Four-Star Trader (236)

  10. #1960

    Standaard

    malena --> vermakelijk. Mooi geschoten, mooie Monica. Degelijke DTS track die ff heel goed werd toen er een aantal vliegtuigen overvlogen in de film.

    7.3 / 10

    Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #1961

    Standaard

    Big Fish

    prachtig verhaal, mooie muziek, karakters enz. aan het einde krijg je toch wel een brok in je keel.

  12. #1962

    Standaard


    Uitermate langzaam (zelfs voor Tarkovsky-begrippen), maar wel ontzettend mooi....

  13. #1963

    Standaard

    Dawn of the Dead 2004

    Sommigen vinden het heiligschennis (George A Romero). Ik vind het gewoon een vermakelijke film.

  14. #1964

    Standaard

    starsky and hutch hele leuke comedie met stiller en wilson /75/100


    scooby doo 2 absolute bagger,al heb ik me af en toe wel moeten laten gaam met lachen,verder vond ik het nix 45/100

  15. #1965

    Standaard

    Vrijdagavond:

    Catch me if you can... leuke film, alleen te zoet einde.... 7.0

    Vanmiddag:

    True Romance

    had hier veel positiefs over gehoord, verwachtte dat dit een film zou zijn waar ik niet bijster veel aan zou vinden, maar kon hem voor 4 euro niet lagen liggen, onverwachte topper! 7.5

  16. #1966

    Standaard

    Net Star Wars Episode IV - A New Hope gekeken.
    toppie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1967

    Standaard

    Net de Japanse film "April Story" voor de 2e keer gezien.

    Ik vind het echt een prachtige film.
    Voortdurend met een glimlach naar zitten kijken.

    Sommigen vinden het een saaie film of slecht einde.
    De film duurt maar 60min en heeft niet echt een afgesloten verhaal.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  18. #1968

    Standaard

    heb van het weekend troy gekeken
    en in de bios shartale <--- is echt geweldig!
    Impressive MOST Impressive!

  19. #1969

    Standaard

    Nightmare before x-mass

    S-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #1970

    Standaard

    Enemy At The Gates
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  21. #1971

    Standaard

    Gisteren gekeken:

    Laatste 6 afleveringen van I, Claudius (1976). Dit is en blijft een grandioze tv-serie over de intriges aan het hof van opeenvolgende Romeinse keizers. Geweldige acteerprestaties.

    Panic Room (2002)
    Moeder en dochter spelen kat-en-muis-spel met gemene boeven (en vice versa), die hun huis zijn binnengedrongen om een verborgen schat op te halen.
    Komt erg sloom op gang en blijft vervolgens tot het eind toe voortkabbelen. Erg cliché en erg voorspelbaar.

    Tombstone (1993) en Wyatt Earp (1994)
    Twee keer hetzelfde verhaal, nl. de lotgevallen van de legendarische sheriff Wyatt Earp, die - geholpen door zijn broers en de al even legendarische Doc Holliday - de criminele bende bestrijdt die het plaatsje Tombstone, Arizona terroriseert.
    Twee keer hetzelfde verhaal, maar wel volledig anders vertelt. In Tombstone wordt Wyatt gespeeld door Kurt Russell en Doc Holliday door Val Kilmer. In Wyatt Earp zijn de hoofdrollen voor respectievelijk Kevin Costner en Dennis Quaid.
    Tombstone is meer een klassieke western, waarin vooral de legende gevolgd wordt. Wyatt Earp is biografischer van opzet, je komt meer te weten over de historische hoofpersonen, karakters worden meer uitgediept.
    Ik heb een voorkeur voor Wyatt Earp, hoewel Tombstone ook lang niet slecht is.

  22. #1972

    Standaard

    Gisteren Stir of echoes gezien (voor de eerste keer).
    Een aardig goede film, best beangstigend vind ik. Alleen jammer dat het een soort who dunnit blijkt te zijn. Toch een dikke zeven van mij.

  23. #1973

    Standaard

    Gisteren avond Magnolia gezien. Een schitterende film zeg!
    Four-Star Trader (236)

  24. #1974

    Standaard

    monsters ball...

    ik vond dit een goede film met prima acteer werk van thornton en berry( en die laatste kan ik niet uitstaan)

    75/100

  25. #1975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Gisteren avond Magnolia gezien. Een schitterende film zeg!
    Geweldige verhaallijnen ja. En hoe die bij elkaar komen, ongelooflijk knap in elkaar gestoken film.
    Om on-topic te blijven, ikzelf heb Godfather 1 weer eens bekeken, en de DVD van Zuccherro Fornanziari in The Royal Albert Hall bekeken/beluisterd. Wat een fraai geluid die zaal en gelukkig staat er op deze muziekDVD een prachtige DTS-track . Wie van mooie muziek houdt een aanrader mensen.! :P 8)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Pagina 79 van 283 EersteEerste ... 296975767778798081828389129179 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •