Pagina 183 van 283 EersteEerste ... 83133173179180181182183184185186187193233 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.551 tot 4.575 van 7067 worden weergegeven.
  1. #4551

    Standaard

    Gisteren JFK gekeken nadat ik vorige week al Nixon had gezien. Weer een erg lange film maar ik was constant geboeid door het grote complot theorie rond de dood van JFK.
    Four-Star Trader (236)

  2. #4552
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Ik had het tegenovergestelde. Ik had er meer van verwacht, hij viel mij erg tegen in de bios, heb niet echt vaak moeten lachen.
    Hij is inderdaad niet om de gehele tijd te lachen maar dat bepaal voor mij niet of de film goed of slecht is.
    Dat is waar en ik zeg ook niet dat de film slecht was, maar hij viel mij tegen.
    Dat kan uiteraard. :wink:

  3. #4553

    Standaard

    Net X men afgezien ik vond hem toch veel beter dan eerste keer da tik hem zag, echt wel een coole film om vaker te zien.

  4. #4554

    Standaard

    Stukje Shark Tale.. leuke film maar niet geweldig :wink:
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  5. #4555

    Standaard

    Gisteravond The Ring 2 in Antwerpen ( via Bergen op Zoom, want de ring ( what's in a name) is op veel plaatsen afgesloten )

    Niet zo mijn genre en ik had 1 dan ook niet gezien, maar toch wel een paar keer geschrokken ( kan onervarenheid zijn natuurlijk ).

    Heb me wel vermaakt.

  6. #4556

    Standaard

    Geen DVD, maar zojuist was de Poolse film 'Edi' op TV. Echt een schitterende film zeg. Eens kijken of daar een DVDtje van te vinden is

  7. #4557

    Standaard

    The Incredibles ; erg, erg gaaf !! 9/10

    Mullholland drive ; voor de zoveelste keer. 9/10

    The Ring 1 ; 9/10

    alle 3 toppers dus :P

  8. #4558

    Standaard

    Saving private ryan

  9. #4559

    Standaard

    Marx Brothers Big Store (1941) gekeken leuke film

  10. #4560

    Standaard

    Net Patton gekeken,
    goede film!

  11. #4561

    Standaard

    Vandaag gekeken naar The Day After Tomorrow. Een geweldige film. Het verhaal is voorspelbaar, vol cliche's en nou niet bijster bijzonder. Maar ik zat, net als met ID4, echt midden in de film. De effecten zijn erg mooi en vol vaart, actie en vernietiging uitgevoerd. Door de vaart in de film, was de film ook erg spannend en werd je meegezogen in de actie (ondanks de voorspelbaarheid van de film.) Acteerwerk was goed en de personages leuk. Overigens ook zonder enige diepgang, je wist van te voren al wie het zou overleven.

    Maar een heerlijke actie en effecten spektakel. Emmerich heeft er weer een geweldige knaller van gemaakt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #4562

    Standaard

    Finding Nemo

    Blijft een leuke film van Pixar. Alles ziet er prachtig uit (imo mooier dan bij The Incredibles) en de stemmen passen goed bij de vissen :P. Prima animatiefilm, 1 van de betere .

    8,0 / 10

  13. #4563

    Standaard

    Shutter
    Wederom horror uit het Oosten. Dit keer uit Thailand, meen ik. Een paar goede, soms wat voorspelbare (maar toch schrikken), schrikmomenten. Alleen heeft de vrouwelijke hoofdrolspeelster een uiterst vervelende stem.

    63%
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  14. #4564

    Standaard

    Vandaag weer eens lekker ouderwets op de bank hangen met een aantal filmpjes in de aanslag:

    Back to the Future
    Back to the Future part II
    The Incredibles


    Back to the future blijven fantastische films als je het mij vraagt. Morgen deel III nog even kijken. The Incredibles voor het eerst. Geweldige Pixar animatie. Ik vond hem zelfs leuker als Finding Nemo, hoewel vele mij dan voor gek zullen verklaren, maar dat is dan niet anders :P

  15. #4565

    Standaard

    Ik vind The Incredibles ook leuker dan Finding Nemo

    The Incredibles is echt zo mooi gemaakt !

  16. #4566

    Standaard

    Jack Nicholson dagje gehouden vandaag:

    The Shining
    One Flew Over the Cuckoo's Nest


    Beide sterke film, beide 8/10

  17. #4567

    Standaard

    A Beautiful Mind Mooie film, goed drama.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #4568

    Standaard

    Brubaker

    Robert Redford speelt Henry Brubaker, een op hervorming gerichte gevangenisdirecteur. Een idealist tegen beter weten in. Redford speelt erg goed, evenals de rest van de cast. Vele waren mij onbekend, maar allen hebben een positieve indruk achtergelaten. Een mooie bijrol is weggelegd voor Morgan Freeman die een doorgedraaide gevangene in het isoleergedeelte speelt. De film is verplichte kost voor liefhebbers van gevangenisfilms.

    film: 8
    beeld: 7 (overal ruim voldoende, regelmatig grain aanwezig)
    geluid: 7 (een solide 2.0 track die de vele score verdeeld over de voorste boxen. Heldere dialogen)
    overall 7.3

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #4569

    Standaard

    Pirates of the caribbean
    7, waarvan er 6 punten gaan naar de rol van Johnny Depp 8)

    Ray
    Geweldig geacteerd door Jamie Foxx, 8-/10
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #4570

    Standaard

    Net The Butterfly Effect gekeken,slim verhaal,goed acteerwerk zeker een 8/10 van mij

  21. #4571

    Standaard

    De Dominee (2004)
    Opkomst en ondergang van een Nederlandse drugsbaron. Voor een belangrijk deel gebaseerd op het levensverhaal van Klaas Bruinsma, bijgenaamd de Dominee.

    Goed gemaakte Nederlandse misdaadfilm. Helaas laat de verstaanbaarheid regelmatig te wensen over.

    Stalag 17 (1952)
    Als in het Duitse krijgsgevangenenkamp Stalag 17 keer op keer belangrijke informatie over ontsnappingspogingen en dergelijke in handen van de kampcommandant komt, vermoeden de Amerikaanse gevangenen dat er een verrader in hun midden is. Hoofdverdachte is de handige ritselaar sgt. Sefton.

    Uitstekend verhaal, met humor gebracht, prima acteerprestaties, hier en daar nogal traag naar de huidige maatstaven.

  22. #4572
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    What's Eating Gilbert Grape

    Voor de liefhebbers van het drama-genre moet je deze film gezien hebben.Een drama- film van de Zweed Lasse Hallström-die in 2000 nog eens samenwerkte met Johnny Depp voor "Chocolat".Leonardo Di Caprio in ongetwijfeld zijn beste rol als het autistisch broertje Arnie.Hij speelt zijn rol zo levendig dat je zou geloven dat hij echt autistisch is.Hij werd hiervoor genomineerd voor een Oscar maar hij haalde het (onterecht) niet.Tommy Lee Jones ging er mee aan de haal voor zijn rol in "The Fugitive".Johnny Depp levert weer-zoals altijd-goed werk.Mooi,Vertederend drama met droevige afloop

    8.5
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  23. #4573

    Standaard

    Gisteren Menace II Society gekeken. Een aardige ghetto film met een duidelijke boodschap. Leuk om een keer gezien te hebben verder niet echt bijzonder...
    Four-Star Trader (236)

  24. #4574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    What's Eating Gilbert Grape
    Een schitterende film. Het verhaal heeft enorm veel indruk op mij gemaakt om bepaalde redenen. Het greep mij in ieder geval aan en kreeg op het einde zelfs even een brok in mijn keel.

  25. #4575

    Standaard

    Gisteren de Matrix 1 gezien. Blijft een goeie film!

    tevens de Making of gezien van JP1 en JP2
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Pagina 183 van 283 EersteEerste ... 83133173179180181182183184185186187193233 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •