Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Madagascar (Dreamworks' CGI 2005)

    De release date voor Nederland is 30 juni 2005

    De officiele site
    DreamWorks SKF FanSite
    Yahoo! Movies: Madagascar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Comingsoon.net
    Release Date: May 27, 2005
    Studio: DreamWorks Pictures
    Director: Eric Darnell, Conrad Vernon
    Screenwriter: Billy Frolick, Mark Burton
    Starring: Ben Stiller, Chris Rock, Jada Pinkett-Smith, David Schwimmer, Adam Del Rio
    Genre: Adventure, Animation, Comedy, Family, Fantasy
    Plot Summary: This computer-animated comedy stars four civilized Central Park Zoo animals who have spent their entire lives in blissful captivity. But when they are unexpectedly shipped to Africa and get shipwrecked on the exotic island of Madagascar, these native New Yorkers must try to survive and come to terms with what it truly means to be 'wild'.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yahoo! Movies
    Animated-Movies reports that DreamWorks has given them the scoop that Madonna has indeed dropped out, replaced by Gwen Stefani, the lead singer of No Doubt. (5/19/03) Gwen Stefani appearently auditioned for the role of Gloria the Hippo, but didn't make the cut. So, the role has gone to Jada Pinkett-Smith instead (and the role is no longer expected to require singing). Also, David Schwimmer has signed on to replace Jason Alexander. Going back to who plays whom... I guessed Rock and Stiller correctly as the zebra and lion, and Schwimmer plays the giraffe.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Animated Movies
    [...] if you go to the official DreamWorks site, then click on "Movies" and "Animation" at the top right, you'll get to preview several projects currently in production! An awesome finding, where you finally learn the casting on DreamWorks' Madagascar: the 2005 movie will feature the voices of Ben Stiller, Chris Rock... David Schwimmer (who likely replaces Jason Alexander) and Jada Pinkett Smith, in the much talked about role of Gloria the hippo. Madonna (who would have been my favorite pick) then Jennifer Lopez dropped out of the project, while Julia Louis-Dreyfuss and Gwen Stefani reportedly auditioned unsuccessfully for the role. "This computer-animated comedy stars four civilized Central Park Zoo animals who have spent their entire lives in blissful captivity. But when they are unexpectedly shipped to Africa and get shipwrecked on the exotic island of Madagascar, these native New Yorkers must try to survive and come to terms with what it truly means to be 'wild'."



    Het is de bedoeling dat Madagascar een soort van "geschilderde look" gaat krijgen waardoor het er "zachter" en meer "surrealsitisch" gaat uitzien in tegenstelling tot de "traditionele" CGI.

  2. #2

    Standaard Re: Madagascar (Dreamworks' CGI 2005)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sleepyhollow
    Het is de bedoeling dat Madagascar een soort van "geschilderde look" gaat krijgen waardoor het er "zachter" en meer "surrealsitisch" gaat uitzien in tegenstelling tot de "traditionele" CGI.
    Geinig. Eigenlijk dus een soort "2D gedaan met 3D". Klinkt haast als een soort 'cell shading' maar dan in een film ipv. in een spel.

  3. #3

    Standaard

    Ziet er heel leuk uit moet ik zeggen.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  4. #4

    Standaard

    Ik ben benieuwd of het verhaal net zo leuk is als Shrek. Hopelijk kom ik niet van een kouwe kermis thuis.
    Echt onder de indruk ben ik nog niet van deze CGI (need more pictures). Dat was ik wel van Shrek.

    En dit doet me denken aan het boek "Life of Pi" over een Indiase jongen die samen met een aantal dieren uit de dierentuin in een reddingsboot zitten (een van de dieren is een Bengaalse tijger !).
    Keep you damn filthy bones outta my mouth.

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Madagascar (Dreamworks' CGI 2005)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sleepyhollow
    Het is de bedoeling dat Madagascar een soort van "geschilderde look" gaat krijgen waardoor het er "zachter" en meer "surrealsitisch" gaat uitzien in tegenstelling tot de "traditionele" CGI.
    Persoonlijk lijkt me dat niks.

  6. #6

    Standaard

    Het verhaal klinkt in ieder geval al leuk! Ik weet alleen nog niet wat ik van die geschilderde look moet vinden...

  7. #7

    Standaard

    De release date voor Nederland is 30 juni 2005

  8. #8
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  9. #9

    Standaard

    Ziet er heel erg leuk uit. 30 juni is jammer genoeg nog heel ver weg.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Zeer aparte tekenstijl. Lijkt me een leuke film

  11. #11

    Standaard

    Ik ben nog niet overtuigd, maar ze hebben nog genoeg tijd om dat te corrigeren
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  12. #12

    Standaard

    Hele leuke trailer .

  13. #13

    Standaard

    Pinguïns!
    I like penguins! 8)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #14

    Standaard

    Ziet er erg leuk uit. Tekenstijl spreekt me ook wel aan, jammer dat het nog bijna een jaar duurt voordat ie in de bios komt. Nouja, om die tijd door te komen kunnen we vanaf donderdag gelukkig naar Shark Tale

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Pinguïns!
    I like penguins! 8)
    Ziet er leuk uit en die pinguins zijn

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    En nu nog hopen dat die niet alleen in een f***ing gedubde versie te zien is!

    "The penguins are psychotic!" Hè hè hè...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Lijkt me erg lachen! Chris Rock, kan niet misgaan.
    (Hopelijk beter dan SharkTale)
    www.vwinke.tk
    'Ook een (kleine)dvd/film site!'

  19. #19

    Standaard

    Net de trailer gezien op de dvd van Shrek 2. echt een superleuke film lijkt mij.

  20. #20

    Standaard

    Ik kan hier niet echt warm voor lopen eigenlijk. De trailer was flauw en qua animatie niet echt vernieuwend.

    PDI/Dreamworks begint steeds meer achter te raken bij Pixar wat mij betreft.

    Shrek 2 was natuurlijk een groot succes, maar eigenlijk gewoon meer van hetzelfde, niet echt iets vernieuwends... hoe leuk de film ook was.

  21. #21

    Standaard

    Niet verniewend wel benieuwd.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik kan hier niet echt warm voor lopen eigenlijk. De trailer was flauw en qua animatie niet echt vernieuwend.

    PDI/Dreamworks begint steeds meer achter te raken bij Pixar wat mij betreft.

    Shrek 2 was natuurlijk een groot succes, maar eigenlijk gewoon meer van hetzelfde, niet echt iets vernieuwends... hoe leuk de film ook was.
    Animatie is voor mij niet doorslaggevend voor mij. Als de humor leuk is en het verhaal ook. Kijk maar naar Ice Age. Was erg leuk, maar ook maar een minimalistische animatie kwa detail etc.

    Bovendien vind ik de animatie niet slecht hoor. En ze hebben idd nog even om aanpassingen te maken. Het moet uitteraard ook wel je stijl zijn. Het zijn geen mooie ronde vormen zoals bij finding nemo, shrek etc. Dan lijkt het gauw wat minder.

  23. #23

    Standaard

    Ziet er leuk uit komen steeds meer CGI Films aan. Hopen dat het leuk blijft en niet teveel van het zelfde.

    Over animatie gesproken. Het introtje
    van "Word of Warcraft" (PC Game)
    Dat ziet er echt goed uit! zo zou ik wel een hele film kunnen kijken

    Voor wie het filmpje wil downloaden moet dit maar ff lezen:
    http://www.gamer.nl/nieuws/24238
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  24. #24

    Standaard

    Net de trailer even gekeken, en moet zeggen dat het me erg grappog lijkt. De tekenstijl is zeer zeker een beetje apart, maar ik vind het wel leuk eigenlijk. Ben benieuwd verder...

    Trouwens die pinguins zijn vet humor 8)

  25. #25
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Heb de reclame gezien op de Shrek collection DVD.Ziet er echt weer een lollige film uit.Het zal waarschijnljik weer een gigantisch succes worden(dankzij de stemmen van Stiller en schwimmer)Dreamworks doet dit waarschijnlijk ook om het toch half mislukte"Shark Tale"door te spoelen.


    Madagascar 8) 8)
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •