Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 84 van 84 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard


    Ach, het is altijd al zo geweest:

    van LP werden kopies op Cassete tapes gemaakt
    van Betamax/V2000/VHS naar andere videotapes
    van cd naar cdrom
    en nu is de DVD aan de beurt...
    ...waait wel weer over :wink:

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie

    Ach, het is altijd al zo geweest:

    van LP werden kopies op Cassete tapes gemaakt
    van Betamax/V2000/VHS naar andere videotapes
    van cd naar cdrom
    en nu is de DVD aan de beurt...
    ...waait wel weer over :wink:
    amen... want die dingen worden niet gekocht\verkocht voor de "back ups"

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Soms kan ik ook gewoon een tijdje naar mijn kast kijken met alle dvd's en dan zit ik gewoon een beetje te genieten. En tja naar een kast copy DVD's kijken, daar kan ik niet van genieten.
    Heel herkenbaar (y). Copies hebben gewoon een groot bord erbij hangen: ik ben kopie. Kijk naar prachtige boxen als E.T. (R1)/Spirited Away (R3) en aanverwanten. Dat straalt gewoon wat uit :).
    En gewoon heerlijk om eens lekker naar te kijken als je ff nix te doen hebt ;).
    Dit snap ik dus niet, leg me dat eens uit.
    Zelf heb ik al mijn 450 DVD's inc. 30 Spec. Editions lekker in een kast zitten en met de deurtjes dicht.
    De 150 kopieën die ik heb liggen er gewoon naast en die hebben trouwens geen bord er bij met: Ik ben een kopie!.
    Als je ze afspeelt zie je het verschil niet eens.
    Ga toch ook niet naar m'n boekenkast zitten kijken of naar de kast met muziekCD's zo van O wat heb ik er veel.
    StarTrader

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Betamax
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Soms kan ik ook gewoon een tijdje naar mijn kast kijken met alle dvd's en dan zit ik gewoon een beetje te genieten. En tja naar een kast copy DVD's kijken, daar kan ik niet van genieten.
    Heel herkenbaar . Copies hebben gewoon een groot bord erbij hangen: ik ben kopie. Kijk naar prachtige boxen als E.T. (R1)/Spirited Away (R3) en aanverwanten. Dat straalt gewoon wat uit .
    En gewoon heerlijk om eens lekker naar te kijken als je ff nix te doen hebt .
    Dit snap ik dus niet, leg me dat eens uit.
    Zelf heb ik al mijn 450 DVD's inc. 30 Spec. Editions lekker in een kast zitten en met de deurtjes dicht.
    De 150 kopieën die ik heb liggen er gewoon naast en die hebben trouwens geen bord er bij met: Ik ben een kopie!.
    Als je ze afspeelt zie je het verschil niet eens.
    Ga toch ook niet naar m'n boekenkast zitten kijken of naar de kast met muziekCD's zo van O wat heb ik er veel.
    Het is denk ik gewoon een kwestie van trots. Je bent trots op de collectie die je door de jaren heen hebt opgebouwd en het werk wat je hebt gedaan om het geld te verdienen om ze te kopen. Maar ik put deze trots uit een zo goed mogelijke HT. Daarom geef ik daar mijn geld aan uit. En ookal is dat was ik nu zelf heb niets bijzonders en kijk ik films op de PC. Dit gaat wel steeds verder groeien. Nu heb ik b.v. een Creative DTT2200 speakerset. Maar binnen 1 maand een 5.1 THX van Megaworks! Dat zijn dan dingen waar je voor hebt gespaard en waar ik persoonlijk meer plezier van kan hebben dan een paar hoesjes in de kast.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #80

    Standaard

    "Amen"
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  6. #81

    Standaard

    Je zou kopiëren van dvds stelen kunnen noemen, wanneer de dvd industrie niet van die hoge prijzen zou vragen. Ik noem het marktwerking, de consument komt tot de conclusie dat het product te duur is en neemt genoegen met een kopie. Worden dvds 10 a 15 euro dan zal het kopen van kopiën een heel stuk minder interessant worden.

    (ik heb het hier over nieuwe releases)

  7. #82

    Standaard

    Is het kunstmatig hooghouden van cd en dvd prijzen dan geen diefstal??

    Geef een kind een steen en hij zal deze (meestal) weggooien. Iemand die een dvdbrander koopt zal deze weggooien hahaha
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #83

    Standaard

    Precies. Het werkt van twee kanten. De industrie vraagt te veel geld voor dvds, als gevolg gaan mensen kopiëren, de industrie verzint beveiligingsmechanismen die geen standhouden, langzaam maar zeker worden de prijzen verlaagd en uiteindelijk worden kopiën steeds minder interessant in vergelijking met originele dvds.

    (eea. mbt. nieuwe releases)

  9. #84

    Standaard

    Als iedereen kopies gaat maken, zijn we allemaal de ***. Ook herken ik dat collection gevoel en de kwaliteit natuurlijk. Heb daarom ook geen kopies
    Welcome to the L4YER CAKE son.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •