Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 51 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard bevindingen vestel2900 DVD+ RECORDER

    Leuk apperaat voor tjaptjoy prijs 250 euro

    Bij stuntshop van neckerman te hulst

    Staat op internet bij andere aanbieders voor 399 euro en voor deze prijs zou mijn voorkeur naar een panasonic dmr-50 uitgaan.

    Maar ok de vestel
    doet alles wat ik er mee wil doen ik verwacht geen wonderen maar dat kan ook niet voor die prijs.
    Als er nog mensen zijn die dit apperaat (mengelmoes van philips en andere bekende merken) uit turkije hebben
    Hoor ik graag hun bevindingen.


    En nog voor alle duidelijkheid ik heb hier geen enkel belang in
    vond het gewoon een wel hele gunstige prijs en heb er na een paar dagen over dubben besloten er een aan te schaffen.

    Zou wat zijn als een ieder die hier over een bepaald toestel praat er een belang bij zou hebben (zouden ze helemaal niet meer te betalen zijn )
    niet gevraagd altijd mis

  2. #2

    Standaard

    Je blijft volhouden, he? Wat is nou het doel van deze threads? Als een ander niet tevreden is wil je hem terugbrengen? Lukt je trouwens toch niet. Die garantie is voor defecten, niet voor ontevredenheid in zijn algemeen.

    Spijt me enorm, maar ik zie het nut echt niet. Ik ga toch ook geen polls of threads starten om te horen wat een ander zijn/haar bevindingen zijn van een apparaat dat ik zelf in huis heb staan? Als ik er tevreden mee ben, houd ik hem, ben ik niet (meer) tevreden, ga ik hem vervangen... Simpel.

    Kijk, als je nou op zoek bent naar een nieuwe DVD-speler o.i.d. is het begrijpelijk dat je informeert naar ervaringen van anderen, maar dit...

    Zou je me het kunnen uitleggen? Dan zal ik nooit meer reageren in je threads...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Je blijft volhouden, he? Wat is nou het doel van deze threads? <knip?>Zou je me het kunnen uitleggen? Dan zal ik nooit meer reageren in je threads...
    Misschien solliciteert hij naar een ban.. :P :wink:

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: bevindingen vestel2900 ZONDER POLL

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wielewaaltje
    Als er nog mensen zijn die dit apperaat (philips) uit turkije hebben
    Want zolang hij nog in garantie kan ik hem altijd nog terug brengen
    Terug brengen naar turkije

    Daarnaast vind ik €250,- veel geld voor een vaag merk.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Kijk, als je nou op zoek bent naar een nieuwe DVD-speler o.i.d. is het begrijpelijk dat je informeert naar ervaringen van anderen, maar dit...

    Zou je me het kunnen uitleggen? Dan zal ik nooit meer reageren in je threads...
    Vol verwachting kijk ik uit naar de reaktie van Wielewaaltje. Ik ben ook wel benieuwd waarom hij/zij zo blijft aandringen op onze mening over low-budget meuk...

  6. #6

    Standaard

    Ik wil hier even inspringen op VESTEL

    Dit is ten eerste een merk van meerdere fabrieken, hoofdkantoor bevindt zich in Turkije, maar de nederlandse divisie is ook zeer sterk http://www.vestel.nl/

    Ik heb zelf zowel een DVD Speler van VESTEL als TV van VESTEL op de slaapkamer, voor de prijs kwaliteits verhouding ben ik uiterst te spreken over dit merk.
    Tevens is dit merk ook zeer in opmars; inmiddels verschijnen de apparaten bij: Mediamarkt / Megapool / It's / Modern / Polectro / Expert

    Waar VESTEL begon als fabrikant voor andere merken... komt de naam nu langzaam door bij de consument. Een low budget merk, met naar mijn idee een zeer goede kwaliteits prijs verhouding.

  7. #7

    Standaard blij

    Ben blij dat er nu eens een positief bericht hier staat mijn dank hier voor.

    ipv de zwart kijkers die ik hier tot nu toe getroffen heb.

    En gelijk maar van mening zijn dat ze de topic moeten sluiten.

    Omdat zij niets met het merk te doen hebben maar naar mening moet ook dit kunnen zodat gebruikers er van hun ervaringen kunnen delen.

    En dit worden er mischien nog wel meer dan een menig een nu denkt.

    Om naar mijn mening te laten zien dat ze de macht daartoe hebben en dat is dan ook de enige reden dat ik ook deze topic weer gestart heb.

    Na twee eerdere sluitingen.
    niet gevraagd altijd mis

  8. #8

    Standaard Re: blij

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wielewaaltje
    Ben blij dat er nu eens een positief bericht hier staat mijn dank hier voor.

    ipv de zwart kijkers die ik hier tot nu toe getroffen heb.

    En gelijk maar van mening zijn dat ze de topic moeten sluiten.

    Omdat zij niets met het merk te doen hebben maar naar mening moet ook dit kunnen zodat gebruikers er van hun ervaringen kunnen delen.

    En dit worden er mischien nog wel meer dan een menig een nu denkt.

    Om naar mijn mening te laten zien dat ze de macht daartoe hebben en dat is dan ook de enige reden dat ik ook deze topic weer gestart heb.

    Na twee eerdere sluitingen.
    That's the spirit

  9. #9

    Standaard

    als je misschien een beetje beter omschrijft wat je wilt in je eerste bericht zou dit niet op je af komen. j vraagt naar bevindingen van 1 aparaat maar toch ook over meerdere dingen???
    doe het dan anders

    ofwel:

    Vestel ervaringen

    en dan iets persoonlijker ik heb een vestel blabla leuk ding je etc etc. lijkt me leuk dat we hier over vestel ervaringen neer pleuren????

    want sorrie ik vind beetje op reclame lijken wat mij niet uitmaakt maar wat niet mag hier :wink:

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Toch blijf het een vaag merk maar ik ben dan ook een zwart kijker.

    Maargoed, probleem met zijn eerdere posten was dat het erg opdringerig over komt.
    Blijkt ook wel aan de reacties die ie kreeg.
    Verders lijkt het er inderdaad op dat er belangen bij komen kijken.

  11. #11

    Standaard

    Hier ben ik het volledig mee eens. Een algemene discussie over een merk of apparaat hoort hier ook thuis! Maar wel goed omschreven. En idd 250 pleuro's vind ik zelfs een belachlijke prijs. Koop dan voor 150 euro een pioneer ofzo. Of voor 75 euro een Max gear. En ga zo maar door.
    IK moet trouwens bekennen dat ik zelf 2 hutje/mutje merken heb staan (Lenco op de slaapkamer/mag gear als 2e speler in de living) en dat beiden toch wat storende dingetjes hebben. Dus gebruik toch meestal de pioneer (717 toendertijd high end...). En raad mensen toch meestal aan een budgetspeler van een echt merk aan. Moet trouwens zeggen dat van alle spelers die ik heb gezien de mp3 bediening zwaar klote is maar dit terzijde...
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  12. #12

    Standaard

    huuhhhh het is NIET duur, want het is een DVD-RECORDER
    Allemaal regeltjes hier, stelletje mietjes.

  13. #13
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dergert
    huuhhhh het is NIET duur, want het is een DVD-RECORDER
    Als dat zo is dan is het inderdaad niet duur. :wink:

  14. #14

    Standaard

    Niks mis met deze thread IMHO. Tis idd goed om dit hier na te vragen zodat anderen mensen voor weinig misschien een goede DVD-Recorder kunnen kopen om hun VCR te vervangen.

    250 euro is echt weinig. Jammer alleen dat er geen firewireaansluiting op zit.

  15. #15

    Standaard

    Wielewaaltje,

    Ik heb interesse in deze Vestel DVD Recorder.

    Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe? Graag hoor ik de positieve en negatieve kanten. Ik heb begrepen dat er Philips componenten gebruikt zijn, klopt dat?

    Waar kan ik deze Vestel kopen (tel nr / adres) voor 250 euro? Ik kan die stuntshop/neckerman in Hulst niet in de telefoon gids vinden.

    Momenteel is deze recorder ook te koop bij expert voor 299 euro. Voor dit verschil wil ik wel een eindje rijden. Of weet je ook een goede aanbieding ergens in het westen van Noord-Brabant (omgeving Roosendaal)?

    Ik heb nog geen review/test van deze recorder kunnen vinden. En de informatie op vestel.nl is erg matig, en de pdf-handleidingen zijn niet te openen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Easy
    Wielewaaltje,

    Ik heb interesse in deze Vestel DVD Recorder.

    Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe? Graag hoor ik de positieve en negatieve kanten. Ik heb begrepen dat er Philips componenten gebruikt zijn, klopt dat?

    Waar kan ik deze Vestel kopen (tel nr / adres) voor 250 euro? Ik kan die stuntshop/neckerman in Hulst niet in de telefoon gids vinden.

    Momenteel is deze recorder ook te koop bij expert voor 299 euro. Voor dit verschil wil ik wel een eindje rijden. Of weet je ook een goede aanbieding ergens in het westen van Noord-Brabant (omgeving Roosendaal)?

    Ik heb nog geen review/test van deze recorder kunnen vinden. En de informatie op vestel.nl is erg matig, en de pdf-handleidingen zijn niet te openen.
    Gegevens:
    Mooie, strakke vormgeving en een uitstekende digitale opnamekwaliteit voor deze DVD-recorder met opnametijd tot 6 uur. Stereo opname op DVD+R en DVD+RW. Speelt DVD's (Video, R en RW), CD's (audio, R, RW, VCD en S-VCD) en MP3-cd's af. Handige One Touch Recording en 9 instelbare opnamehoeken. NTSC-weergave (via PAL).
    Ondertiteling met keuze uit 32 talen.
    Met kopieerbeveiliging en timer (datum, tijd, kanaal, opnamekwaliteit). Aansluitingen: 2x Scart en RGB uitgang, S-Video en composite uitgang. Optische en coaxiale digitale uitgangen voor lineaire PCM, Dolby Digital DTS en 5.1-kanaals MPEG Multichannel.

    Mediamarkt heeft oa Vestel, tevens ben ik dit merk ook weleens tegen gekomen bij Expert en BCC

    Hieronder de Vestel bij EXPERT,


    En bij Henny Reimerink te Enschede voor 287 e'tjes


    Voor de mediamarkt kan ik geen prijsgegevens vinden.
    Ik hoop dat mensen hier iets mee kunnen.

    gr. Tim

  17. #17

    Standaard

    Weet wel dat de drive die erin zit een Nec 1100A is.
    Heb die van mij namelijk open gemaakt.
    En toen wilde ik weten welke firmware op de drive stond, dus heb hem eruit gehaald aan aan mijn pc gehangen, blijkt versie 2.02 te zijn.
    Die kon ik nergens vinden verders, dus zal wel een aangepaste versie zijn.

    Leuk ding voor het geld, maar heeft moeite met dvd+rw van Emtec...
    Allemaal regeltjes hier, stelletje mietjes.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dergert
    Weet wel dat de drive die erin zit een Nec 1100A is.
    Heb die van mij namelijk open gemaakt.
    En toen wilde ik weten welke firmware op de drive stond, dus heb hem eruit gehaald aan aan mijn pc gehangen, blijkt versie 2.02 te zijn.
    Die kon ik nergens vinden verders, dus zal wel een aangepaste versie zijn.

    Leuk ding voor het geld, maar heeft moeite met dvd+rw van Emtec...
    als er een nec1100a drive in zit, is het mogelijk om er een 1300a van te maken met behulp van de firmware... dan zou ie dus ook - moeten kunnen schrijven aangezien de Nec1100a en Nec1300a, technisch gelijk aan elkaar zijn.

  19. #19

    Standaard

    0114-315474
    Stuntmarkt
    Absdaalseweg 5/11 4561GD Hulst


    Dit is van neckerman hier verkoopt men overschotten dus als er teveel is ingekocht.

    En het loopt niet.

    De aanbieding was een maand terug maar je kan altijd bellen of ze er nog hebben staan.

    Mijn bevindingen zijn tot nu toe positief over de vestel dvd rec

    Speelt alles af incl copieen op dvd- en +

    mpeg foto bestanden

    alle muziek mp3

    En ook de dolby komt goed over maar dit zal er dus wel aan liggen waar je deze op aansluit.


    In mijn geval een sony breedbeeld 82 cm pal+ incl dolby aanschafprijs 2400 Euro

    je ziet ik ga niet altijd voor de goedkoopte.

    Maar mijn video begaf het en ik vond de andere dvd recorders met nog te duur zullen zeer zeker wel zakken.
    dus tot die tijd maak ik gebruik van de vestel.
    Want mijn voorkeur gaat toch wel uit naar iets met een harddisk.

    veel kijk plezier:wielewaaltje
    niet gevraagd altijd mis

  20. #20

    Standaard

    Daar had ik ook al aan gedacht ja. Probleem is dat ik die firmware niet ken die er nu inzit. Als het inderdaad een aangepaste firmware is dan durf ik er geen andere op te zetten....
    Als ik die 2.02 firmware gewoon ergens had staan, dan had ik het getest...
    Nu durf ik dat toch niet aan.
    Misschien dat ik probeer mijn Pioneer a05 erin te hangen
    Allemaal regeltjes hier, stelletje mietjes.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dergert
    Daar had ik ook al aan gedacht ja. Probleem is dat ik die firmware niet ken die er nu inzit. Als het inderdaad een aangepaste firmware is dan durf ik er geen andere op te zetten....
    Als ik die 2.02 firmware gewoon ergens had staan, dan had ik het getest...
    Nu durf ik dat toch niet aan.
    Misschien dat ik probeer mijn Pioneer a05 erin te hangen
    Je kan de firmware gewoon downloaden van de desbetreffende drive, zodoende heb je een back-up van je oude firmware, ps. mijn NEC1100a hier is nu een NEC1300a, en heeft geen problemen met het schrijven van zowel + als -

  22. #22

    Standaard

    Die firmware die er nu opstaat is de 2.02 en is nergens te downloaden. Daarom denk ik dus ook dat dat juist een aangepaste versie is voor deze Vestel recorder
    Allemaal regeltjes hier, stelletje mietjes.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dergert
    Die firmware die er nu opstaat is de 2.02 en is nergens te downloaden. Daarom denk ik dus ook dat dat juist een aangepaste versie is voor deze Vestel recorder
    Ik bedoel hiermee te zeggen, dat je de 2.02 firmware van deze drive kan downloaden naar je pc

  24. #24

    Standaard

    OOOOO zeg dat dan
    Maar als dat gaat dan ga ik het vandaag nog testen om hem om te flashen..
    Allemaal regeltjes hier, stelletje mietjes.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dergert
    OOOOO zeg dat dan
    Maar als dat gaat dan ga ik het vandaag nog testen om hem om te flashen..
    Succes, ps. mocht je firmware zoeken en dosbootdisc heb ik evt. een selfbootable cd-image voor je met daarop firmware + freedos

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •