Pagina 39 van 87 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 2158 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Inderdaad, laten we alles gaan haasten om het maar in 2011 af te krijgen, ongeacht of de films er beter door worden of niet.
    Dat zeker niet, maar het is gewoon raar. Het eerste script is af en volgende week schijnt/scheen er een grote aankondiging te zijn. Als het filmen wat vertraging oploopt richting de zomer van 2010, zou dat betekenen dat ze 2,5 jaar hebben om de eerste film klaar te hebben voor een December, 2012 release. Dat raakt kant noch wal.

  2. #952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Inderdaad, laten we alles gaan haasten om het maar in 2011 af te krijgen, ongeacht of de films er beter door worden of niet.
    Goed of niet, als de film maar geld oplevert. Filmmaatschappijen interesseert het geen ()() of een film goed is, ze kijken alleen maar wat er nodig is om er zoveel mogelijk mensen heen te krijgen. Als dat betekent, dat er hier en daar wat 'corners' 'gecut' moeten worden ... so be it.

    Voorbeelden:
    - Daredevil werd ingekort met als reden, dat anders de (simpele) bezoekers, die alleen maar actie willen het niet meer zouden begrijpen. Gevolg: bioscoopversie is slecht, de DC veel beter.
    - Wolverine werd minder duister en 'volwassen' om de rating laag te houden, zodat ook de jeugd naar de bioscopen kon.
    - Highlander 2 is misschien wel het mooiste voorbeeld. Ik geloof, dat die totaal anders werd dan wat er ooit oorspronkelijk verzonnen was. Maar de filmmaatschappij vond de film te duur worden en nam de film over.

    In alle gevallen hadden de regisseurs andere ideeën.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 01-12-2009 om 19:14
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Goed of niet, als de film maar geld oplevert. Filmmaatschappijen interesseert het geen ()() of een film goed is, ze kijken alleen maar wat er nodig is om er zoveel mogelijk mensen heen te krijgen. Als dat betekent, dat er hier en daar wat 'corners' 'gecut' moeten worden ... so be it.

    Voorbeelden:
    - Daredevil werd ingekort met als reden, dat anders de (simpele) bezoekers, die alleen maar actie willen het niet meer zouden begrijpen. Gevolg: bioscoopversie is slecht, de DC veel beter.
    - Wolverine werd minder duister en 'volwassen' om de rating laag te houden, zodat ook de jeugd naar de bioscopen kon.
    - Highlander 2 is misschien wel het mooiste voorbeeld. Ik geloof, dat die totaal anders werd dan wat er ooit oorspronkelijk verzonnen was. Maar de filmmaatschappij vond de film te duur worden en nam de film over.

    In alle gevallen hadden de regisseurs andere ideeën.
    En vergeet Alien 3 niet. Fincher had een totaal andere film voor ogen. En ook daar greep de filmmaatschapij in.

  4. #954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    En vergeet Alien 3 niet. Fincher had een totaal andere film voor ogen. En ook daar greep de filmmaatschapij in.
    ...en Return to Oz.

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    ...en Return to Oz.
    Zou zoiets ooit bij een Steven Spielberg, George Lucas, James Cameron of andere gevestigde naam kunnen gebeuren?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  6. #956

  7. #957

    Standaard

    Vandaag zou het grote nieuws moeten komen, spannend
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  8. #958

    Standaard

    Nee, is uitgesteld door Warner Bros. naar volgende week

  9. #959

    Standaard

    ze houden de spanning er in
    Turn around and feel the vibe.....

  10. #960

    Standaard

    Peter Jackson heeft wel bevestigd dat de casting deze week gaat beginnen

  11. #961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    ze houden de spanning er in
    Spanning? Het duurt toch nog veel te lang voor de films uitkomen. Deze maand was leuker geweest.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #962
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Peter Jackson Reveals Which 'LOTR' Stars Will Return For 'The Hobbit'
    'Gandalf, being a 2,000-year-old wizard, is still around and plays a major role in 'The Hobbit,' explained the filmmaker.
    By Larry Carroll

    BEVERLY HILLS, California — Peter Jackson's "Lord of the Rings" movies thrilled millions of moviegoers, endeared themselves to us, and touched fans so deeply that many feel like Bilbo Baggins, Gandalf the Grey, Aragorn, and the rest are members of the family. It's no surprise, then, that they've spent the six years since "Return of the King" wondering if we'll ever see those characters onscreen again. Now, Jackson is hard at work prepping a return to Middle-earth with "The Hobbit" and has revealed to us that three — and only three — of the "Rings" actors will be returning for the family reunion.


    "Gandalf, being a 2,000-year-old wizard, is still around and plays a major role in 'The Hobbit,' and we're having Ian McKellen reprise," explained the filmmaker, who is executive-producing the flick and writing the screenplay. "There's a couple of other characters: Elrond, who was played by Hugo Weaving [in the original films], and there's a possibility of Galadriel, who was played by Cate Blanchett."

    With that, the fiercely loyal-to-J.R.R. Tolkien filmmaker shot down any talk of folks like Orlando Bloom, Sean Astin, Dominic Monaghan, Viggo Mortensen or John Rhys-Davies being shoehorned into the prequel via flashback, flash-forward, dream sequence or any other Hollywood trickery — as much as some fans might like to see them again.


    "In some respects, it's a prequel," Jackson said of the flick, which he plans to begin filming in mid-2010. "In book terms, the world of 'The Hobbit' takes place 60 years before 'The Lord of the Rings,' as it was written by Tolkien. So, not a lot of the characters actually feature, because they weren't around yet."

    As for the film itself — the first of two planned "Hobbit" flicks — Jackson gave us an update. "Guillermo Del Toro is the director of 'The Hobbit' — we're producing it for him — and I'm involved in the scriptwriting, which I love," he explained. "Screenwriting is my favorite part of the whole process. I'm very happy being one of the writing team on 'The Hobbit,' and we've written the first script. It's two movies, and we've written the first script, which the studio responded well to. And we're now halfway through the second script."

    "At this rate," he said, "we're on target to begin shooting the first half of next year."

    As for his returning stars, the filmmaker, whose "The Lovely Bones" hits theaters later this month, said McKellen is onboard, and he has no fear that Weaving and Blanchett would be willing to return as well.

    "They are elves, so once again, in the realm of Middle-earth, they're immortal, they don't age," he said of Galadriel and Elrond, the only returning "LOTR" main roles besides Gandalf in his script. "We have a process that would start with showing them the script. We're not [beginning] any official process until we have the 'official' script that they can read."


    Peter Jackson says that casting for "The Hobbit" starts this week with wide auditions expected for every role except Gandalf (Ian McKellen) according to Heat Vision.

    "We're auditioning for every role,"apart from Ian McKellen who we obviously want to return as Gandalf. We are not really offering any roles to anybody until we've done a casting sweep" says Jackson.

    Big stars aren't necessary either as "(These movies) have never been a star-driven vehicle.... We want to find the right people." He once again dismissed delay talk, claiming they were always planned to start shooting around April or May of 2010.

  13. #963

    Standaard

    Hopelijk komen Hugo Weaving and Cate Blanchett ook terug.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  14. #964

    Standaard

    Lijkt me wel dat die terugkeren Guillermo del Toro heeft ondertussen ook weer persoonlijk gereageerd op de vooruitgang:

    klik

  15. #965

    Standaard

    Las net het gerucht dat Tobey Maguire de rol van Bilbo krijgt. Laat dit alsjeblieft niet waar zijn, ik vindt maguire een waardeloze acteur, een leuke gast wel, maar niet erg overtuigend in zijn rollen.

  16. #966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Las net het gerucht dat Tobey Maguire de rol van Bilbo krijgt. Laat dit alsjeblieft niet waar zijn, ik vindt maguire een waardeloze acteur, een leuke gast wel, maar niet erg overtuigend in zijn rollen.
    Tobey heeft dat gerucht zelf al ontkracht:

    http://www.imdb.com/news/ni1314313/
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  17. #967

  18. #968

    Standaard

    Nee, geen Tobey aub. Is die niet bezig met Spiderman 4 overigens?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #969

    Standaard

    Vetrouw 100% op Jackson dat hij de goede acteurs cast (aannemend dat hij dit gaat doen). Zijn keuzes bij tLotR waren vrijwel allemaal spot-on. Geen Tobey dus!
    The horror...the horror...

  20. #970

    Standaard

    Guillermo del Toro regisseert, niet Jackson Al zullen beide wel een zegje hebben wat betreft de casting.

  21. #971

    Standaard

    Het laatste woord ligt bij Jackson. Bij LOTR was hij zelf producer, dus (simpel gezegd) had hij vrijwel carte blanche bij zijn casting. Nu mag Del Toro casten, maar het moet (naast een hoop anderen ) ook nog langs Jackson.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  22. #972

    Standaard

    Ik zou zeggen Richard Hammond als Bilbo, of is dat niet echt een optie.?

  23. #973

    Standaard

    Haha, nee.

    Het moeilijke aan dit soort zaken is vooral dat de film waarschijnlijk zo legendarisch zal worden dat de acteur in kwestie altijd zal bekend staan als Bilbo voor de rest van zijn carrière. Daarom kies je best iemand die nog niet zó bekend is of nog niet vereenzelvigd is met een bepaalde film/rol/tv-programma, etc...

    Een té bekende kop werkt gewoon niet. Dat wist Jackson donders goed, want zowat de gehele cast van Lord of the Rings is pas tot status van superster verheven ná hun rol erin. Bloom zat nog op acteerschool, Wood was zo goed als volledig onbekend, Astin een vergeten kindsterretje, McKellen deed weinig buiten theater, ...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  24. #974

    Standaard

    Er is weer een nieuwe made by fans film uit.
    Deze lijkt mij overigens nog beter dan The Hunt for Gollum. Hij heet Born of Hope.

    Hierbij een link naar de film:

    http://www.dailymotion.com/video/xbh...ion_shortfilms

    Of google: born of hope

  25. #975

    Standaard

    Production Weekly meldt:

    Guillermo del Toro's adaptation of JRR Tolkien’s "The Hobbit" is due to begin a 14 month production schedule this June in New Zealand.
    Dit kan betekenen dat de studio het groene licht heeft gegeven voor het project

Pagina 39 van 87 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •