Pagina 34 van 57 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1414 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Filmhuisfilms komen al helemaal niet (meer) aan bod. Enkel nog lawaaierige B-films. Ik vind het ook heel jammer, maar begrijp de keuze die de crew heeft gemaakt wel. Dat is het lot van gratis sites vrees ik...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  2. #827

    Standaard

    Zou erg graag een review zien van de....

    Live 8 Box Set (4-discs)

    Groet,
    Rob
    Winston Wolf (Pulp Fiction): That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

  3. #828
    Fluffy
    Guest

    Standaard

    reviews van onbekendere films mis ik, oa: Funny Games, Idiots en Fucking amal. Maar bv. ook de bekende film "Shawshank Redemption".

    chino schreef:

    ...ik vind de nadruk iets te veel liggen op beeld/geluids kwaliteit...

    Tja... daar is deze site voor... recensies van DVD's.
    Wel staat er altijd een samenvatting van de film, maar voor een uitgebreide recensie van de film moet je toch ergens anders kijken.

    Op www.dudeweb.com bijvoorbeeld.

  4. #829

    Standaard

    is het probleem niet opgelost als we wat meer reviewers aan gaan nemen ?

    hou desnoods een kleine wedstrijd ..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    is het probleem niet opgelost als we wat meer reviewers aan gaan nemen ?

    hou desnoods een kleine wedstrijd ..
    Volgens mij recenseren ze liever films die ze toegestuurd krijgen hier. Ik zou ook liever DVD's uit eigen collecties zien... :wink:

  6. #831

    Standaard

    jammer
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  7. #832

    Standaard

    Ik ben inmiddels ook wel uitgekeken op een diepgaande bespreking van de technische aspecten van een DVD.
    De film (inhoudelijk, achtergrond, acteerprestatie) op zich spreekt mij inmiddels veel meer aan dan te lezen valt dat er een vuiltje of een lijntje zichtbaar is dat er eigenlijk niet hoort te zitten. En natuurlijk kunnen (moeten) in het oog springende zaken vermeld worden, maar het standaard technische verhaal kan ook ergens in de marge verteld worden.

    En als je de reacties op dit forum ziet gaat het meestal inhoudelijk om de DVD (de film dus) en in behoorlijk mindere mate over de technische aspecten. Wat de 1 een topfilm vindt en de ander pulp, zal altijd wel zo blijven. Smaken verschillen nu eenmaal? En dat is juist minstens zo interessant. Discussieren over feitelijkheden is lang niet zo leuk als lekker eikelen over wat jij goed aan een film vindt en de ander juist niet...
    Dus wat mij betreft mag het roer om...

  8. #833

    Standaard

    Een review van Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel. Deze is natuurlijk nog maar net gereleased, maar ik zou hier graag een review van zien.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  9. #834

    Standaard

    Ik mis deze review nog niet maar kunnen jullie aangeven of die snel te verwachten valt:

    Platoon Ultimate Edition R2NL
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fluffy
    reviews van onbekendere films mis ik, oa: Funny Games
    Volgens mij is die nog niet op DVD uitgebracht in Nederland.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  11. #836

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Star Wars Episode III?
    Da's een Fox-titel. Volgens mij worden die niet gerecenseerd.

  13. #838

  14. #839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Star Wars Episode III?
    Da's een Fox-titel. Volgens mij worden die niet gerecenseerd.
    Klopt, op Fox-titels kun je erg lang wachten. Die doen we al ongeveer een jaar niet meer.

    Zouden we wel willen hoor, maar de eisen die Fox aan ons stelde waren gewoon onwerkbaar. Wellicht dat er in de toekomst nog een dialoog mogelijk is. Fox is natuurlijk wel een mayor player die we er graag bij zouden willen hebben.

    Anyway... wie weet.

  15. #840

    Standaard

    Let er eigenlijk nooit op wie een titel uitbrengt.
    Maar blijf het op zijn minst bijzonder vreemd vinden dat een toptitel en release als SW Episode III niet uit prive collectie komt doordat jullie en Fox het niet kunnen vinden....
    En ondertussen nog wel titels als een Gremlinfilm, of als House of Wax die iedereen matig tot slecht vindt, etc.
    Heeft iemand de link naar dat artikel waarin naar voren komt dat dvd.nl geen foxtitels meer recenseert?

  16. #841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Heeft iemand de link naar dat artikel waarin naar voren komt dat dvd.nl geen foxtitels meer recenseert?
    Ik kan het artikel niet meer vinden maar meen me te herinneren dat Fox nogal wat eisen stelden aan een dvd (was het niet dat ze hem binnen een bepaalde tijd terug wilden?). Ik vind het dan ook terecht dat je ze dan geen gratis reclame gaat geven door maar uit prive collectie te recenseren. Blijft zonde natuurlijk want een boel toptitels komen uit de stal van Fox...


  17. #842

    Standaard

    Beste mensen, ik vind het prima dat jullie aangeven welke titel je graag een recensie van zou willen zien. Of dat nu is omdat je graag je eigen beeld van de uitgave bevestigd ziet, of omdat je juist wilt weten of de uitgave de moeite waard is.
    Ik vind het echter veel te ver gaan dat jullie menen eisen te kunnen stellen hoe en wat wij moeten recenseren. Iedereen kan op deze site gratis de recensies lezen, waar wij als recensenten veel (vrije) tijd in stoppen.
    Waardeer vooral eens wat er wel komt en focus niet zo ontzettend op wat er mist.

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Beste mensen, ik vind het prima dat jullie aangeven welke titel je graag een recensie van zou willen zien. Of dat nu is omdat je graag je eigen beeld van de uitgave bevestigd ziet, of omdat je juist wilt weten of de uitgave de moeite waard is.
    Ik vind het echter veel te ver gaan dat jullie menen eisen te kunnen stellen hoe en wat wij moeten recenseren. Iedereen kan op deze site gratis de recensies lezen, waar wij als recensenten veel (vrije) tijd in stoppen.
    Waardeer vooral eens wat er wel komt en focus niet zo ontzettend op wat er mist.
    true, maar men zegt dus alleen dat t jammer is dat er geen recensie komt van 1 van de meest verwachte dvd`s van t jaar (Star Wars III). Is geen persoonlijke aanval, meer een aanval richting Fox.
    Zo interpreteer ik t tenminste.

    BTW: zie net dat er een recensie van Layer Cake is
    Nice 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #844

    Standaard

    Ik stel ook geen eisen....
    Het enige dat ik doe is aangeven dat ik het doodzonde vindt dat jullie star wars III niet zullen (kunnen) recenseren.
    Jullie afzeiken is niet direct de bedoeling
    Waarom ik begon over eigen collectie: het zou niet de eerste keer zijn dat julie uiteindelijk een film uit eigen kast pakken.

  20. #845

    Standaard

    ik moet zeggen: veel toffe dvd's gerecenseerd de laatste dagen
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    ik moet zeggen: veel toffe dvd's gerecenseerd de laatste dagen
    Dankje. We gaan proberen om het in december zeker vol te houden wat betreft toffe recensie-titels.

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Dankje. We gaan proberen om het in december zeker vol te houden wat betreft toffe recensie-titels.
    En het is nodig, want wat moeten we anders weer onder onze kerstboom verwachten?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Klopt, op Fox-titels kun je erg lang wachten. Die doen we al ongeveer een jaar niet meer.
    Nathan, ik heb intussen toch wel recensies van titels gezien met zo 4 afleveringen van Buffy/Angel en zo. Die zijn toch ook van Fox?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Klopt, op Fox-titels kun je erg lang wachten. Die doen we al ongeveer een jaar niet meer.
    Nathan, ik heb intussen toch wel recensies van titels gezien met zo 4 afleveringen van Buffy/Angel en zo. Die zijn toch ook van Fox?
    Klopt, dat waren nog wat achtergebleven FOX-titels die we tussendoor nog even gedaan hadden.

    Maar wat betreft nieuw spul is FOX al een tijdje een droge bron dus.

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Waardeer vooral eens wat er wel komt en focus niet zo ontzettend op wat er mist.
    Bij deze dan even een pluimpje want de laatste tijd worden weer enkele zeer interessante edities gereviewt en gelijk gewaarschuwd voor dvd's van interessante films maar een slechte presentatie(The Woodsman & Hotel Rwanda).

Pagina 34 van 57 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •