Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 4101112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 446 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Ow en als je gaat, doe ff 1 of 2 van je favo horlozies om. Lijkt me wel leuk.
    LOL, kunnen we vergelijken :wink:.
    Sjuust. Lijkt me wel leuk, 2 verschillende smaken
    Er zijn altijd veel meer mannen dan vrouwen...die hangen er vaak een beetje bij .
    hahahaha, ja dat klopt. ik hang tegenwoordig veel rond op het PMWF (poor man's watch forum), en daar is werkelijk 0,0 vrouw te vinden. de enige keer dat er iets betreffende vrouwen gepost wordt is als er weer eens iemands vrouw klaagt dat er teveel horloges gekocht worden (goh, waar ken ik dat toch van????)

    mijn vrouw blijft dus ook thuis. vind er geen ruk aan, en allemaal maar onzin. 1 horloge is toch genoeg? well, duuuuuh.... not!
    3d

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    mijn vrouw blijft dus ook thuis. vind er geen ruk aan, en allemaal maar onzin. 1 horloge is toch genoeg? well, duuuuuh.... not!
    Goed zo, ik ben vrijgezel dus komt mooi uit ook 8).

  3. #328

    Standaard

    Dit is mijn horloge. Ik gebruik 'm nu al 9,5 jaar dus is ie wat versleten

    Zijn er 1500 van gemaakt.

    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Dit is mijn horloge. Ik gebruik 'm nu al 9,5 jaar dus is ie wat versleten

    Zijn er 1500 van gemaakt.

    Hij is errug leuk!

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Dit is mijn horloge. Ik gebruik 'm nu al 9,5 jaar dus is ie wat versleten

    Zijn er 1500 van gemaakt.

    Hij is errug leuk!
    Yepz, erg geinig.
    3d

  6. #331

    Standaard

    John is nu officieus Rikketik verslaafd :wink:.

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    John is nu officieus Rikketik verslaafd :wink:.
    Zeg maar gerust officieel.
    Voor degenen die het niet kennen:

    Rikketik ( www.rikketik.nl ) organiseert om de paar maanden een horloge- en klokkenbeurs in Houten. Ik ben daar vandaag geweest. En voor de horloge en/of klokkenofiel is het een waar paradijs.

    In mei is er weer 1 en ik ken al 2 mensen die er hoogstwaarschijnlijk heen gaan, toch, Peef?

    Nog meer liefhebbers?
    3d

  8. #333

    Standaard

    Even een vraag omtrent Omega watches. Waaraan kan ik zien of het om een originele gaat? Of hoe kan ik erachter komen.

    Plaatje wat erbij zit is deze:



    007 model van Omega voor de duidelijkheid.

  9. #334

  10. #335

    Standaard

    Tja als bond fan helemaal. Heb net een nieuwe maar deze voor een mooie prijs erbij is een nachtje nadenken waar .

  11. #336

    Standaard

    Heb zelf sindskort een Daniel Hechter horloge...erg mooi klokje met chronograaf en alles....binnenkort maak ik wel is een foto
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    Even een vraag omtrent Omega watches. Waaraan kan ik zien of het om een originele gaat? Of hoe kan ik erachter komen.

    Plaatje wat erbij zit is deze:



    007 model van Omega voor de duidelijkheid.
    Dat is Peefie's afdeling. Dat is de Omega man
    3d

  13. #338

  14. #339

    Standaard

    Ik had altijd een horloge van Lorus met een gele wijzerplaat en een titanium band. Hij is helaas kapot gegaan en sindsdien heb ik nog geen horloge weer gehad. Ben nu 2,5 jaar horlogeloos en wil perse weer een Lorus met een gele wijzerplaat. Probleem is dat ik nergens meer dit type horloge kan vinden Zelfs niet bij de juwelier. Is er iemand die misschien een goede online winkel weet waar ze Lorus verkopen?

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kingforaday
    Ik had altijd een horloge van Lorus met een gele wijzerplaat en een titanium band. Hij is helaas kapot gegaan en sindsdien heb ik nog geen horloge weer gehad. Ben nu 2,5 jaar horlogeloos en wil perse weer een Lorus met een gele wijzerplaat. Probleem is dat ik nergens meer dit type horloge kan vinden Zelfs niet bij de juwelier. Is er iemand die misschien een goede online winkel weet waar ze Lorus verkopen?
    euhmmm ..... eBay?
    3d

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    euhmmm ..... eBay?
    ...helaas geen succes

    Zoeken met google levert wel een paar site op maar ik betwijfel de betrouwbaarheid daarvan.

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kingforaday
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    euhmmm ..... eBay?
    ...helaas geen succes

    Zoeken met google levert wel een paar site op maar ik betwijfel de betrouwbaarheid daarvan.
    tja.
    dan wortut moeilijk denk ik...
    3d

  18. #343

    Standaard

    De mijne: DKNY (Donna Karan New York)
    Cool: de wijzerplaat kleurt door de lichtinval (lichtrood/lichtgroen...trés chique!)

  19. #344

    Standaard

    Ik schreef op 4-4-2004:
    Ik had altijd een horloge van Lorus met een gele wijzerplaat en een titanium band. Hij is helaas kapot gegaan en sindsdien heb ik nog geen horloge weer gehad. Ben nu 2,5 jaar horlogeloos en wil perse weer een Lorus met een gele wijzerplaat. Probleem is dat ik nergens meer dit type horloge kan vinden :sad: Zelfs niet bij de juwelier. Is er iemand die misschien een goede online winkel weet waar ze Lorus verkopen?
    Ik heb een nieuwe besteld!

    Deze is het geworden:



    Nu alleen nog even 6 weken wachten voordat ik hem om kan doen
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #345

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Geen Lorus ?
    Nee, onvindbaar Maar een Citizen is ook niet verkeerd :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #347

    Standaard

    Ik heb deze 2 weken geleden gekocht en zal er jaren mee doen, als er tenminste niks mee gebeurd.
    What ?

  23. #348
    Dane
    Guest

    Standaard

    Deze vandaag binnen gekregen, had al een alluminum Swatch chronograaf horloge, maar ik wilde nog een simpel, zwart en net horloge hebben en vond deze perfect.


  24. #349

    Standaard

    deze heb ik:

    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  25. #350

    Standaard



    maar dan met een witte achtergrond...


Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 4101112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •