Pagina 28 van 64 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1588 worden weergegeven.
  1. #676
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dubbellu
    Af en toe bewerk ik mijn foto's wat extremer dan anders, hebben jullie ook voorbeelden?
    Nee sorry.
    Ik zit al genoeg uren achter de computer om nog maar de standaard bewerkingen te doen.

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens ten Voorde
    Heb je deze als wallpaper voor me....
    Hij ligt nu waarschijnlijk in je mailbox

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens ten Voorde
    Ik denk als ik mijn HT af heb met beamer en scherm ik wat ga investeren in een betere digicam.....
    De cam valt nog wel op te brengen, maar die mooie lenzen maken je een zwerver met een mooie fotoset als je niet uitkijkt...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Mooie foto's Alex. Vooral de tijger(?) en die drie kleine bruine euhm dingen spreken me erg aan
    Ben nooit goed geweest in namen.

    Wat vind je van de schuifzoom (in tegenstelling tot draaizoom)?
    Die tijger is een panter (open stippen, tijger heeft strepen, jachtluipaard gesloten stippen ) en die 3 bruine dingetjes zijn stokstaartjes... ... inderdaad geinige beestjes die enorm speels en erg grappig kunnen zijn... Iedere seconde een andere foto

    En de schuifzoom bevalt me prima.... loopt lekker soepel waardoor snel framen geen probleem is... en één duwtje met de duim blokkeert hem voldoende om stabiel te kunnen fotograferen
    Ik ben echt blij met dit objectief... Het enige nadeel is dat mensen je nastaren of zelfs komen vragen voor welk blad je werkt...

  3. #678
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Parc paradisio.
    Nog nooit geweest, wist niet eens dat het een dierentuin was. Dacht altijd dat het een soort van pretpark was. Een serieuze vergissing, want het is één van de mooiste dierentuinen dat ik ken.
    Een gezonde mix van natuur, dieren, informatie en vrijheid (voor zover dat mogelijk is).

    Dit is de eerste keer dat ik vind dat verkleiningen het origineel onrecht aandoen, teveel detail gaat verloren zie ik nu.
    Een kleine indruk:
























































    Overdaad schaadt zeggen ze wel eens ...

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Parc paradisio.
    <knip>

    Overdaad schaadt zeggen ze wel eens ...
    8) 8) 8)

    Dat ziet er inderdaad als een "paradijselijk park" uit!

    Die serie van die stuntpelikaan is ook gaaf! En dan heb ik het nog niet over dat achteruit landen en weer opstijgen!!

    Die wasbeer-eekhoorn-stokstaart-aapjes zijn ook hele indrukwekkende dieren!! Prachtig!

    En dan de lachende sneeuwuil.... Is dat niet de titel van een boek van Suske en Wiske?

  5. #680
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Dat ziet er inderdaad als een "paradijselijk park" uit!
    En dan heb ik niet eens de vogelshow, haaien, giraffen, zebra's en boot gezien.

    Die boot ligt in een groot meer en is 80 meter lang en ettelijke meters hoog.
    Binnenin vind je allerhande informatie over het WWF, uitwisselingsprojecten, dierenasielen, ...
    Ook het binnenhok van een paar apen, de haaien, klimmast voor de kinderen en zovoort.

    Ben redelijk onder de indruk van deze zoo.
    Vroeger was het domein o.a. een abdij. Een mooi decor voor de dieren.

  6. #681
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ben werkelijk in de indruk van alle foto,s die ik hier zie.
    Wat is dat mooi zeg, pure klasse. :P

  7. #682

    Standaard

    Hier mijn eerste digitale foto's , allemaal zonder gebruiksaanwijzing, gewoon op "auto" stand.

    foto-albumpje

    Ik ben zeer tevreden met mijn camera tot nu toe en met de resultaten, laat staan als ik mij serieus ga verdiepen in de mogelijkheden van dit technisch wondertje.

    Ook de panoroma foto's zijn zeer fraai, je maakt een serie foto's van een landschap en het bijgeleverde programma ( photostitch ) maakt er een prachtige panoramafoto van.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  8. #683

    Standaard

    Alex en Jaded, er is weer niets op aan te merken , alleen dat alex dat oor van dat luipaard afgesneden heeft voor de foto vind ik net iets te ver gaan (maarja alles voor een mooie foto hé)

    Starbuck, deze drie foto's vind ik mooi gelukt, ook heb je een erg mooie hond.
    Ik denk dat hij het best in close-up op de foto komt (zoals die leeuw van alex b.v.)


  9. #684

    Standaard

    Dubellu,

    Toevallig dat je het net zegt over een andere hond. Wilde dat net van jouw hond zeggen. Wat een prachtbeest!

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dubbellu
    Starbuck, deze drie foto's vind ik mooi gelukt, ook heb je een erg mooie hond.
    Ik denk dat hij het best in close-up op de foto komt (zoals die leeuw van alex b.v.)
    thnx, ik heb inmiddels ook even een close-up van onze newfoundlander geplaatst en een panoramafoto, deze laatste is ons uitzicht, helaas nog geen statief dus iets beweging is te zien, maar het gaat om het voorbeeld natuurlijk.

    foto-albumpje
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #686

    Standaard

    Starbuck, even nog twee tips van een mede amateurfotograaf, misschien weet je dit wel maar dan heb ik niets gezegd .

    Omdat je hond zwart is kan je misschien door speeltjes of de achtergrond de foto wat kleurrijker maken:







    Ook heb jij je foto's vanaf mensenhoogte gemaakt, probeer eens die zelfde foto van af honden hoogte (dus op je hurken of buik) te maken.
    Dit geeft gelijk een heel ander effect.

    Ik ben wel lichtelijk in het voordeel omdat mijn hond een wit met zwarte vacht heeft.

  12. #687

    Standaard

    Die panoramafoto is mooi op ware grote, je woont daar ook erg mooi

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dubbellu
    Starbuck, even nog twee tips van een mede amateurfotograaf, misschien weet je dit wel maar dan heb ik niets gezegd .

    Omdat je hond zwart is kan je misschien door speeltjes of de achtergrond de foto wat kleurrijker maken:



    Ook heb jij je foto's vanaf mensenhoogte gemaakt, probeer eens die zelfde foto van af honden hoogte (dus op je hurken of buik) te maken.
    Dit geeft gelijk een heel ander effect.

    Ik ben wel lichtelijk in het voordeel omdat mijn hond een wit met zwarte vacht heeft.
    De eerste is idd een goede tip, het is idd een moeilijke hondenkleur, zeker s'avonds.

    De tweede tip wist ik al , sterker nog, mede door het draaibare lcd schermpje kan ik de camera gewoon op de grond leggen en zo geweldige shots maken.
    Inmiddels al veel mooiere foto's gemaakt maar door de geringe webspace van die fotopagina kan ik ze niet laten zien, ik ga echt snel beginnen met mijn eigen foto webpagina.

    jij hebt trouwens ook een schitterende hond, we houden allebei van grote honden zo te zien
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #689

    Standaard

    Ik heb sinds kort een Olympus C-760 met 10x optische zoom. Dat was ff wennen na een camera met 2x zoom. Je wilt gewoon ongegeneerd op alles inzoomen, vergetende dat je dan wel een heeeeel stabiele hand moet hebben.

    Maar dit zijn 2 probeersels uit de losse hand:



    3d

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Maar dit zijn 2 probeersels uit de losse hand:
    Als dit probeersels zijn dan ben ik benieuwd naar het echte werk

  16. #691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dubbellu
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Maar dit zijn 2 probeersels uit de losse hand:
    Als dit probeersels zijn dan ben ik benieuwd naar het echte werk

    De molen staat bij mij in de straat, en dat was echt de allereerste foto die ik met de nieuwe camera maakte.
    Die van mijn zoon is 1 van 20. En dit was de mooiste.
    Maar ik ben zeeeeeer tevreden over de kwaliteit van de foto's. Ik heb er ook een aantal af laten drukken, en die zien er ook erg mooi uit.
    3d

  17. #692

    Standaard

    Een paar foto's van mijn vakantie in noorwegen vorig jaar.

















  18. #693

    Standaard

    Dat blauwe ijs en zo'n zoekplaatje vind ik ook altijd erg mooi, in eerste instantie zie je niks bijzonders en opeens zie je een kikker/pad.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #694

    Standaard

    Prachtige ongerepte natuurfoto's
    Ook mooi die volgels van Jaded en de dierentuinfoto's van Alex
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #695

    Standaard



    Ik vind dit een erg mooie foto, vooral door de compositie. Er lijkt wat te gaan komen, misschien wel een bosbrand? Of het dier is gewoon depressief .

  21. #696

    Standaard

    Sander van Breukelen, hele mooie foto's uit noorwegen.
    Die foto van dat hert vind ik erg mooi.

    Ik ben net zelf terug uit het verre Centerparcs "de Hutteheugte", en ben er een dagje de jungle van noorder dierenpark emmen in getrokken:





























    Het was een warme dag waardoor de meeste dieren (helaas voor mij) alleen maar lagen te slapen...

  22. #697

    Standaard

    Mooie foto's.... en dubbelu..... Die schildpad... WOWW!!!

    En die "wasbeer achter hek"...

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Mooie foto's.... en dubbelu..... Die schildpad... WOWW!!!

    En die "wasbeer achter hek"...
    Dank je, het nadeel bij die onderwaterfoto's is dat dikke glas (een flits weerkaats te veel).
    Al mijn haaienfoto's waren mislukt en bij deze heb ik aardig moeten fotoshoppen om hem meer contrast te geven.

    Die wasberen zitten in een buitenverblijf in centerparcs, dit is opgezet door stichting aap, opzich een goed initiatief alleen of de plek zo goed is

  24. #699

    Standaard

    Die schildpad foto deed me aan de voorkant van finding nemo denken.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  25. #700

    Standaard

    Awesome dude!

    Die zeeschildpad is prachtig. Moeilijk fotograferen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 28 van 64 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •