Pagina 1 van 64 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1588 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Deel hier je foto's met medeforumleden.

    Inderdaad...!! wat doet deze thread op een DVD-forum? :x

    Ik kwam op het idee omdat ik zelf bezig was om de "jou camera/hand-cam" thread te vervuilen met foto's die ik gemaakt heb met mijn digi-cam.

    Verder kan ik me in deze tijd van het jaar goed voorstellen, dat er mensen zijn die hun vakantiefoto's overal mee naartoe slepen en ze ter bezichtiging op tafel gooien...

    Verder krijgen we aan het eind van het jaar weer de nodige feestdagen, waar weer de nodige kiekjes gemaakt zullen worden...

    En laten we de forummeetings niet vergeten! Misschien willen de deelnemers van zo'n meeting wel aan de anderen laten zien wat ze gemist hebben?

    En dan heb je nog die hobby fotografen onder ons, die misschien weleens de anderen de ogen willen uitsteken met de plaatjes waar ze zo trots op zijn...

    Voor al die mensen is er vanaf nu dus deze thread...

    Je zult wel zelf moeten zorgen voor webruimte waar je je foto's plaatst, aangezien het niet mogelijk is om afbeeldingen op de servers van DVD.nl te plaatsen. Maar dat moet geen probleem zijn met de webspace die je meestal bij je internetaansluiting krijgt...

    O ja... Ik wil wel een paar consequente regels in deze thread doorvoeren waar we ons strikt aan moéten (rotwoord...) houden!
    1. Alleen foto's die je zelf hebt gemaakt! Dus geen "grappige" plaatjes van andere sites linken!
    2. Herkenbare personen moeten toestemming geven voor het plaatsen van de foto!
    3. De foto moet geschikt zijn voor alle leeftijden. Geen confronterende naaktheid of sexuele uitspattingen dus!
    4. De foto mag maximaal 550 pixels breed zijn... Dit i.v.m. de layout van het forum in de lage resolutie. Afbeeldingen met een hogere resolutie kun je eventueel met een weblink aanbieden

    De plaatser heeft zelf iedere verantwoording voor alle gevolgen van het plaatsen van een afbeelding!

    Na een verloop van tijd kan het gebeuren dat bepaalde foto's niet meer online staan, waardoor er dus berichten met "kruisjes" i.p.v. foto's zullen ontstaan. Deze berichten zal ik na een tijdje verwijderen. Niet meteen, omdat het kan gebeuren dat een server een dag of 2...3 offline is.

  2. #2

    Standaard

    Bij deze dus de eerste foto's (waarmee ik die andere thread had vervuild)
    Ze zijn gemaakt met een Canon 10D, een Canon 100mm macro lens, en een "gewone" Canon Speedlight 550EX flitser.

    Hommel op bloemhart.


    Plantenluizen


    Groen beestje op schermbloem... Een Wants?


    Pyjamazweefvlieg op bloem


    Eén van de tientallen vliegensoorten in ons land


    Klein kikkertje tussen grassprietjes

  3. #3
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Wat een vieze beestjes allemaal

    Maar moet wel zeggen dat de foto,s opzich zeer en zeer mooi zijn
    Heb je toevallig ook een foto van zo,n camera zelf , dus die Canon??

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Heb je toevallig ook een foto van zo,n camera zelf , dus die Canon??
    Ja... Die staat dus in dat andere draadje
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=263769#263769

  5. #5

    Standaard

    Wow!
    Dat zijn mooie foto's. Superscherp en mooie close-up's. Alex, deed jij nou ook iets met foto's (voor je werk bedoel ik) of is dit puur hobbymatig?
    Arrivederci

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Bij deze dus de eerste foto's (waarmee ik die andere thread had vervuild)
    Ze zijn gemaakt met een Canon 10D en een Canon 100mm macro lens.
    Haarscherpe foto's 8) md? :wink: Is dit trouwens in Sonsbeekpark gemaakt?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Wow!
    Dat zijn mooie foto's. Superscherp en mooie close-up's. Alex, deed jij nou ook iets met foto's (voor je werk bedoel ik) of is dit puur hobbymatig?
    Dank je voor de "Wow"! Ik noem het hobby met beroepsmatige interesse...

    Mijn beroep? Kreatief ondernemer ... en serieuze natuurfotografie is een weg die ik ruim een maand geleden ben ingeslagen. Tot dan toe alleen maar met compact cameraatjes gespeeld.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Is dit trouwens in Sonsbeekpark gemaakt?
    Yep.. Om het nog iets nauwkeuriger te maken... in "De steile tuin".

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Is dit trouwens in Sonsbeekpark gemaakt?
    Yep.. Om het nog iets nauwkeuriger te maken... in "De steile tuin".
    Ah, ok. Het vroegere "midget-golfbaan"-gebied..Is idd erg fraai..wandel er nog wel eens met collega's 8)

  10. #10

    Standaard

    Hoi Alex...ik wil je even complimenteren met je camera...echt supermooi...ook die foto's zijn schitterend...ik zal mijn foto's ook even plaatsen...zijn wel iets anders dan insecten hoor

    Over een uurtje staan ze hier

  11. #11

    Standaard

    Verdikkie wat een mooie foto's Lex! Al meteen dusdanig intimiderend goed dat ik mijn eigen misbaksels NU al niet durf te plaatsen.

    Maarru ik heb nog wat leuke foto's van een ballon-fiesta die hier in Zwolle een paar weken geleden heeft plaatsgevonden die ik binnenkort in deze thread zal plaatsen.

  12. #12

    Standaard

    Nog een paar vragen:
    - is het misschien handig als we voor deze thread regels voor het formaat afspreken?
    - mag 'retoucheren'?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Hoi Alex...ik wil je even complimenteren met je camera...echt supermooi...ook die foto's zijn schitterend...ik zal mijn foto's ook even plaatsen...zijn wel iets anders dan insecten hoor
    Hoeft toch ook niet... Hoe gevarieerdere onderwerpen hoe leuker!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Verdikkie wat een mooie foto's Lex! Al meteen dusdanig intimiderend goed dat ik mijn eigen misbaksels NU al niet durf te plaatsen.
    Misbaksels bestaan niet in de fotografie... mits er maar iets interessants scherp is afgebeeld...
    Soms kan ik al van een foto genieten omdat er toevallig twee kleuren mooi op elkaar aansluiten...

    Allebei bedankt voor het enthousiasme! Werkt erg inspirerend!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Tot dan toe alleen maar met compact cameraatjes gespeeld.
    Ik heb ook een heel simpel digitale camera.
    Desondanks ben ik met mijn eigen foto's wel tevreden.

    Dit vind ik een van de betere Nieuw-Zeeland foto's :

    http://community.webshots.com/s/imag...5OCPTim_ph.jpg


    En de rest van de vakantiefoto zijn HIER te bekijken :wink:

    Alex zegt: Lex, schijnbaar is een direkte imagelink vanaf webshots niet toegestaan. Een gewone weblink werkt wel... Heb ik dus maar even aangepast...

    EDIT: Werkt ook niet...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Nog een paar vragen:
    - is het misschien handig als we voor deze thread regels voor het formaat afspreken?
    Prima idee! Ga ik zo even toevoegen! 550 pixels breed lijkt me prima.. dan blijft het ook mooi op 800x600 pixel schermen.
    En ik gooi er meteen even een "18 jaar of ouder" restrictie op...

    - mag 'retoucheren'?
    He bah! :x .... niet dat retoucheren, maar zo'n regel!
    Kreativiteit kent geen regels!
    Wat mij betreft is alles prima... zolang het maar een foto is die aan de "gedragsregels" voldoet...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    - mag 'retoucheren'?
    He bah! :x .... niet dat retoucheren, maar zo'n regel!
    Kreativiteit kent geen regels!
    Wat mij betreft is alles prima... zolang het maar een foto is die aan de "gedragsregels" voldoet...
    Ik zal enkel een beetje filteren want mijn camera rotzooit nog wel eens wat met de kleuren als ie te weinig licht krijgt. Het is maar een goedkoop dingetje (zie avatar).

  17. #17

    Standaard

    mijn foto's...een paar bedoel ik dan Thema: Artifarty















    Volgende thema wordt: VAKANTIE

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    mijn foto's...een paar bedoel ik dan Thema: Artifarty
    Hey Luut! Ook erg mooie foto's! Ik hou wel van de strakke lijnen uit de architectuur en zoek zelf ook regelmatig dat soort plaatjes... maar zie ze alleen nooit!
    Toppie!

  19. #19

    Standaard

    Dit werkt wel inspirerend. Ik krijg opeens allerlei leuke ideeen!

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    mijn foto's...een paar bedoel ik dan Thema: Artifarty
    Hey Luut! Ook erg mooie foto's! Ik hou wel van de strakke lijnen uit de architectuur en zoek zelf ook regelmatig dat soort plaatjes... maar zie ze alleen nooit!
    Toppie!
    Gewoon een kwestie van altijd je camera bij je hebben...dan gebeurd er altijd wel een keer iets moois

    Maar bedankt voor het compliment

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg

    Alex zegt: Lex, schijnbaar is een direkte imagelink vanaf webshots niet toegestaan. Een gewone weblink werkt wel... Heb ik dus maar even aangepast...

    EDIT: Werkt ook niet...
    Jammer!, ik heb dat wel vaker meegemaakt. Zelf zie ik hem wel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Dit werkt wel inspirerend. Ik krijg opeens allerlei leuke ideeen!
    Probeer altijd origineel te zijn

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Petje af mannen!

    ART!!
    Nou Alex...zullen we dan maar een bedrijfje beginnen?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    En de rest van de vakantiefoto zijn HIER te bekijken :wink:
    Ik heb je trip naar Nieuw Zeeland snel doorgekeken en moet zeggen dat het mooie plaatjes zijn... Lekkere woeste en ruige landschappen! 8)
    Ik hoop zelf het aankomende jaar ook een paar weekjes door de wereld te kunnen reizen. Mijn gedachten gaan daarbij vooral uit naar de planten, bloemen, insecten en vogels in gebieden als Madagaskar en Hawaii...
    Misschien dat ik op weg naar Hawaii nog even een tussenstopje in Nieuw Zeeland kan maken...

Pagina 1 van 64 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •