Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 314 worden weergegeven.

Discussie: The Pacific (2010)

  1. #201

    Standaard

    Gisteren de tweede aflevering gezien en die viel best tegen met name door dat het grote gevecht me erg sterk deed denken aan de eerste aflevering. Het zal wel echt zo gebeurts zijn maar toch. Ook door de recap aan de begin van aflevering is denk ik onnodig.
    Laatst aangepast door homernt : 28-03-2010 om 06:51

  2. #202
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    heb gister avond episode 2 gekeken en vind de serie steeds beter worden. Nog niet zo goed als BOB maar kan het nog wel worden, Nu wachten op episode 3.

  3. #203

    Standaard

    Ik heb nu 2 afleveringen gezien en ik moet zeggen dat ik het totaal niet tegen vind vallen. Ik had dan ook geen hoge verwachting in tegenstelling tot de meeste mensen hier. Na het zien van de trailer dacht ik juist dat het een Pearl Harbour kant op ging met veel romantisch gedoe. Gelukkig is daar weinig van terug te vinden.
    Band of Brothers is uniek en van een niveau dat bijna niet te halen is. Het is ook een iets overzichtelijkere oorlog; in straten van steden, weilanden, etc. In de eerste 2 afleveringen van The Pacific kruip je midden in de jungle. Daarnaast gaat Band of Brothers over ons land, Belgie en Duitsland. Als we het over de 2e wereldoorlog hebben, dan is het toch hoe dichter bij huis het komt, hoe meer betrokkenheid je voelt. Bij mij in ieder geval wel. De helden die meegeholpen hebben ons land te verlossen van de vijand. The Pacific is toch meer een ver van mijn bed show, ook al hebben we het hier over dezelfde oorlog en is de heldenstatus er niet minder op.
    Met Band of Brothers vergelijk ik het dus ook niet (gelukkig lukt me dat prima). De karakterontwikkeling laat echter wel wat te wensen over zoals eerder al aangegeven, maar voor de rest zijn het uiterst goed verzorgde afleveringen. Kan niet wachten op het vervolg!
    Laatst aangepast door Jaap22 : 29-03-2010 om 18:36
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  4. #204

    Standaard

    Aflevering 3 ook weer goed, geen actie dit keer maar wel veel karakter ontwikkelingen, vind sommige acteurs erg goed uit de verf komen en met name Chase uit 24.


  5. #205

    Standaard

    vanaf wanneer wordt dit op tv uitgezonden??

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    vanaf wanneer wordt dit op tv uitgezonden??
    7 April 22.20 op Veronica (of nu al via internet)

    Ik vond aflevering 3 een zeer sterke aflevering. Zeer goed drama.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    7 April 22.20 op Veronica (of nu al via internet)

    Ik vond aflevering 3 een zeer sterke aflevering. Zeer goed drama.
    Zo laat? Dat zijn toch ook geen tijden voor doordeweek? Zend het dan gewoon in het weekend uit ofzo, of anders 's avonds iets vroeger op de avond, jammer dit. Evt. herhalen zou ook nog een optie zijn, ik denk dat de markt voor "de opvolger van Band of Brothers" groot genoeg is om dat te verantwoorden.

  8. #208

    Standaard

    Programma's met adult rating worden sowieso niet voor 22.00 uitgezonden (weet niet zeker of dat ook zo is voor de commerciele zenders). Maar lijkt me wel een logische tijd voor The Pacific.

  9. #209

    Standaard

    Zag in Veronica magazine ook een ad staan 'De duurste serie ooit gemaakt'

    Ik snapte daar het nut niet helemaal van? Wie proberen ze daar mee aan te spreken?

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Zag in Veronica magazine ook een ad staan 'De duurste serie ooit gemaakt'

    Ik snapte daar het nut niet helemaal van? Wie proberen ze daar mee aan te spreken?
    Zo werd BoB toendertijd ook in Nederland neergezet.

    Het is misschien een lokkertje voor mensen die geen idee hebben wat the pacific kan zijn, die denken "ahh een dure serie, dan moet het wel goed zijn".

    Ja zulke mensen bestaan er...


  11. #211

    Standaard

    Ik vind dit een geweldige serie. Nu deel 1 tm 4 gezien en man man i love it. Hoor veel mensen klagen BoB is beter enz, maar ik ben helemaal weg van The Pacific.

  12. #212

    Standaard

    Komt deze ook meteen op dvd/blu-ray uit of hoe lang gaat dat duren? Heb namelijk liever dat ik de serie op een menselijke manier kan bekijken, ipv dat er opeens een reclame voor toilet papier of pampers uitgezonden word...
    --

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Zag in Veronica magazine ook een ad staan 'De duurste serie ooit gemaakt'

    Ik snapte daar het nut niet helemaal van? Wie proberen ze daar mee aan te spreken?
    Waarschijnlijk niemand, alleen ik vind dat je zoiets wel moet vermelden. Ze hebben zoveel tijd & geld in deze serie gestoken dan mogen ze dat toch ook laten zien. Dat vind ik tenminste.
    Ik verwacht er veel van, alleen mensen vergelijken deze serie meteen met BoB omdat beide met de Tweede Wereldoorlog te maken hebben en de series geproduceerd zijn door de zelfde mensen. Dat moet je niet doen. Er spelen andere acteurs in deze serie, de omgeving is anders, het verhaal is anders. Ze strijden dit keer tegen Japanners en niet tegen Duitsers. En dat gegeven is zeker weten verwerkt in deze serie, omdat de mentaliteit van de Japanners... kijk gewoon de serie, doe ik ook!
    --

  14. #214

    Standaard

    Laatste episode was behoorlijk goed, lekkere character-building.

    Begin de serie steeds toffer te vinden!

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Laatste episode was behoorlijk goed, lekkere character-building.

    Begin de serie steeds toffer te vinden!
    Ik ook, en volgende episode begint de oorlog pas echt


  16. #216

    Standaard

    Morgen eindelijk op veronica

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Komt deze ook meteen op dvd/blu-ray uit of hoe lang gaat dat duren? Heb namelijk liever dat ik de serie op een menselijke manier kan bekijken, ipv dat er opeens een reclame voor toilet papier of pampers uitgezonden word...
    Eerste - foute - bericht was rond 15 Juni (in de VS).

    Laatste stand van zaken is dat het de 2e helft van het jaar wordt:
    The misinformation about the HBO miniseries, The Pacific being released on Father's Day is incorrect. HBO Home Entertainment has not yet announced an exact DVD release date for The Pacific, however, the miniseries will not be available on DVD any earlier than the second half of the year.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Morgen eindelijk op veronica
    Inderdaad, ik ga er vanavond toch wel even voor zitten hoor

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Inderdaad, ik ga er vanavond toch wel even voor zitten hoor
    same here: mooi dat het in HD kanaal hier in Schiedam in het basispakket zit
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #220

    Standaard

    Met 2.0 geluid, wat een giller!

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Met 2.0 geluid, wat een giller!
    Boeiend, ik ben gewoon benieuwd naar de inhoud van de serie. Als die goed is dan weet ik voor mezelf vast dat ik hem later dit jaar kan aanschaffen op Blu-ray om qua beeld, geluid én verhaal een optimale ervaring te krijgen

  22. #222

    Standaard

    Boeiend?
    Ik vond bij BoB het geluid zeer belangrijk, het maakt enorm veel sfeer.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Boeiend?
    Ik vond bij BoB het geluid zeer belangrijk, het maakt enorm veel sfeer.
    Absoluut, maar ik heb toen ook BoB eerst op SBS6 bekeken en kunnen concluderen dat het een geweldige, must-have serie op DVD was. Dat wil toch niet zeggen dat je de serie niet op tv moet kijken omdat het geluid (nog) niet optimaal is?

  24. #224

    Standaard

    Nahhhh, zulke series schaf je gewoon blind aan!

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Nahhhh, zulke series schaf je gewoon blind aan!
    Ik kan je geen ongelijk geven, maar dan nog ga ik daar niet maanden op wachten. Vanavond dus gewoon lekker kijken

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •