Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 314 worden weergegeven.

Discussie: The Pacific (2010)

  1. #126

    Standaard

    Trailer staat nu ook op de officiele HBO pagina:
    http://www.hbo.com/events/pacific/

    Veel (her)kijkplezier!

  2. #127

  3. #128

    Standaard

    ziet er erg goed uit.....misschien wel beter dan Band of Brothers
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  4. #129

    Standaard

    Wow moet echt toegeven dat ik de nieuwe trailer veel beter vind. Krijg een echte "film" gevoel en maakt me toch wel heel nieuwsgrierig.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #130

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    ziet er erg goed uit.....misschien wel beter dan Band of Brothers
    Dat betwijfel ik. Hoop alleen niet dat The Pacific te patriotisch wordt neergezet. Band of Brothers was dat niet. Daarnaast is het verhaal van de mannen van Easy Company wel heel erg uniek te noemen. Denk ook niet dat je het moet gaan vergelijken met Band of Brothers, dan kan het alleen maar tegenvallen lijkt me. Als verfend liefhebber van Band of Brothers en Saving Private Ryan en eigenlijk oorlogsfilms/series in het algemeen kijk ik erg uit naar deze serie (ben een vredelievend persoon hoor verder ). Denk dat ik wel weer op het puntje van m'n stoel zal zitten. Voor diegene die alvast even in wil komen en de film nog niet gezien hebben; Letter From Iwo Jima is een heerlijke film, Flags of Our Fathers viel me nogal tegen.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  7. #132

    Standaard

    Bring it on! Hoop idd ook meer op een realistische inslag...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #133

    Standaard

    Damn, dat ziet er echt heel erg goed uit.
    Gelijk zin om BoB weer te kijken!

  9. #134

    Standaard

    ongelooflijk, dit is een top productie. Ik kan niet wachten tot het 2010 is.

  10. #135

    Standaard

    Vervelend he altijd dat w8 en dan ook nog een voordat ie eindelijk een op dvd/blu-ray uitkomt. Laat staan op tv :S

    Release staat gepland voor maart 2010 als ik me niet vergis

  11. #136

  12. #137

    Standaard

    Dit wordt gegarandeerd weer een topper uit de HBO stal. Kan niet missen. Of deze het niveau gaat halen van BoB valt echter nog te betwijfelen, maar ik ga deze zeker een kans gunnen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #138

    Standaard

    Een pareltje weer! Kijk er in ieder geval erg naar uit!
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  14. #139

    Standaard

    Op de HBO site is nu een 3e trailer toegevoegd, Behind the scene trailer!
    Bij mij lopen de rillingen weer over mijn rug bij het zien van de trailer, wat een sfeer! Blijft toch een serie BoB die bijna niet te evenaren is maar de pacific gaat het zeker net zo goed doen! Zelfde mensen werken er aan mee met nog meer geld! Om te zorgen dat alles nog beter in elkaar zit en eruit ziet.

    En nu helemaal met het BR medium ooo dam ik maak me alleen maar lekker door dit hier te typen :O

  15. #140

  16. #141

    Standaard

    Ziet er steeds veelbelovender uit !
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #142

    Standaard

    Wat ik bij BoB zo sterk vondt was de openings scene,elke keer zo sterk met de tune..echt een fantastisch manier om een serie mee te openen..

    Nou moet ik toegeven ik heb nog weinig gehoord over The Pacific, sinds Pearl Harbour wist ik eigenlijk dat dit een aaleiding was voor deze oorlog. Daarom vind ik het intressant om ook hiervan een "historical insight" te krijgen..hopelijk komen er ook inleidende scenes van de veterans, dat maakte BoB ook sterk..voor mij hoeft deze niet beter te worden dan BoB,want BoB is gewoon een historische ervaring dat altijd UNIEK is en blijft..en dit is een ander ervaring wat mede door de 2e trailer heel mooi in beeld gebracht zal worden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zelfde mensen werken er aan mee met nog meer geld! Om te zorgen dat alles nog beter in elkaar zit en eruit ziet.

    En nu helemaal met het BR medium ooo dam ik maak me alleen maar lekker door dit hier te typen :O
    Je begrijpt wel dat er dan ook meer geld terugverdiend moet worden, en dat de bluray en dvd dus ook duurder worden?

  19. #144

    Standaard

    Spreekt mij qua thema nog wel meer aan dan BOB (wat ik overigens een geweldige serie vind, laat daar geen misverstand over bestaan!): we zijn niet zo verwend met goede films/series over WW2 in Azie. Ben ook benieuwd hoe de Japanners worden geportretteerd. Los van het concentratiekampdeel, vond ik de Duitsers wat 'soft' weergegeven terwijl er door beide partijen keihard werd gevochten met het overschrijden van het oorlogsrecht. Oorlog in Azie ging daarin misschien nog wel verder.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Je begrijpt wel dat er dan ook meer geld terugverdiend moet worden, en dat de bluray en dvd dus ook duurder worden?
    What the hell, voor een serie zoals dit betaal ik gerust wat meer

  21. #146

    Standaard

    Hopelijk wordt het ook gelijk op de tv uitgezonden net zoals de BoB

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loader Bekijk bericht
    Hopelijk wordt het ook gelijk op de tv uitgezonden net zoals de BoB
    Ik denk dat het eerder najaar 2010 zal worden voordat een Nederlandse zender deze serie uit gaat zenden.

  23. #148

    Standaard

    Met van die fijne reclames tussendoor. Ga er wel naar kijken als het op BD uitkomt.

  24. #149

    Standaard

    lang leve uTorrent. Een serie volgen op (waarschijnlijk SBS), nee dank u haha. Echt een marteling tegenwoordig, iets volgen op TV.

  25. #150

    Standaard

    Zelfde hier. Gewoon dl en later op BR kopen. Ga echt niet het geduld hebben om te wachten tot het najaar als deze op BR zal uitkomen.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •