Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 314 worden weergegeven.

Discussie: The Pacific (2010)

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    same here: mooi dat het in HD kanaal hier in Schiedam in het basispakket zit
    Shit, is op veronica = geen HD
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Shit, is op veronica = geen HD
    Ik vind 22.20 ook geen tijd :S ligt de helft al in bed kan ik het geluid niet eens lekker aanzetten!

    Ik heb (dit is heilig schennis) hem gedownload om hem met vrienden op een normaal tijd stip te kunnen kijken! Maar ik koop hem zeker aflevering 1 was al om van te smullen vanaaf.

  3. #228

    Standaard

    16+ content mag pas na 22:00 uur uitgezonden worden!

  4. #229

    Standaard

    Zojuist de 1e aflevering gezien. Vond het in vergelijking met BoB tegen vallen,het "miste" iets, wat BoB wel gelijk had bij de 1e aflevering.. mischien de diepte zoals anderen aan geven..maar mnischien heb ik te hoge verwachtigen na bob. Ik hoop echt dat er een pacific war-ship aflevering kom, lijkt me extreem gaaf zoals in docus werd aangegeven de meest extreme onshore battles.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #230
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Kap nou eens met het vergelijken van Band of Brothers. BoB heeft hier helemaal niets mee te maken. En daarbij Veronica heeft de serie nu al verkracht. De intro met Tom Hanks als voice-over hebben ze eruit geknipt. En de gesprekken met de veteranen. Belachelijk.

  6. #231

    Standaard

    die gesprekken miste ik inderdaad al..
    en niet vergelijken met BoB, dat werken ze zelf wel heel erg in de hand met hetzelfde type intro, en dan part 1, rode streep......
    is excact BoB.. dus is de vergelijking heel snel gemaakt...
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    die gesprekken miste ik inderdaad al..
    en niet vergelijken met BoB, dat werken ze zelf wel heel erg in de hand met hetzelfde type intro, en dan part 1, rode streep......
    is excact BoB.. dus is de vergelijking heel snel gemaakt...
    Het font van dat stuk is inderdaad hetzelfde, maar is dat erg? Beide series verschillen genoeg van elkaar. Niet alleen zijn de series compleet anders opgezet, maar het zijn ook twee compleet verschillende manieren van oorlogvoeren. De vergelijking tussen The Pacific en BoB is te makkelijk, BoB is inmiddels zo goed gewaardeerd dat niets eroverheen zou kunnen komen (volgens sommigen dan).
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #233

    Standaard

    Tja, maar als je al met dezelfde producers zit, en je neemt ook hetzelfde font, dan werk je automatisch de vergelijking in de hand..

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me prima vermaakt heb, en ik indien die gesprekken met de veteranen er echt inzitten, the pacific in mijn ogen een waardig BoB deel 2 is.

    beter is een heel groot woord, maar naar mijn mening, komt ie er zeker in de buurt.
    in mijn ogen is de vergelijking met BoB dus helemaal niet erg.
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  9. #234

    Standaard

    Vandaag de eerste aflevering gezien. De serie knalt er meteen in qua gevechten, de introductie van de personen is minder goed dan bij BoB, alleen bij BoB besteden ze daar echt een hele aflevering aan en dat werken ze ook uit in de rest van de serie.

    Je kunt deze serie op een aantal manieren vergelijken met BoB, maar dat heeft dan niets te maken met het verhaal en/of het acteerwerk. Je kunt de series op een aantal dingen vergelijken: zelfde producers (dus even goed?), introductie is het zelfde (begin, rode streep etc.) en het onderwerp in het algemeen. Het gaat hier ook om een verhaal dat zich afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog, maar dan wel op een andere manier. De locaties zijn anders, de mentaliteit van de vijand is anders, manier van denken en oorlog voeren is anders. Daarnaast speelt deze serie zich af aan de andere kant van de wereld (voor ons tenminste). BoB speelt zich dicht bij huis af. Ook weten de meeste mensen al het een en ander over de Tweede Wereldoorlog in Europa, maar misschien wel helemaal niets over de oorlog in de pacific.

    Ik denk dat als je deze dingen naast elkaar zet en de series eens goed vergelijkt/bekijkt, het helemaal niet zo gek is dat de meeste mensen nu al BoB verkiezen boven The Pacific.
    Laatst aangepast door roninpacino : 08-04-2010 om 00:12
    --

  10. #235

    Standaard

    Gisteren bij Veronica de 1e aflevering voor de tweede maal gezien.
    Na de tweede kijkbeurt begin ik wel steeds meer waardering voor deze serie te krijgen.

    Twee zaken waar ik mij bijzonder aan stoorde:
    1. De banners na een reclameblok (maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn bij de commerciële TV-zenders).
    2. Het wegknippen van de intro (o.a. de aanval Pearl Harbor) en de interviews met de veteranen.
    Punt 2 vind ik op zich wel een kwalijke zaak. Ik hoop niet dat Veronica dat bij elke aflevering gaat doen.

  11. #236

    Standaard

    Ook hier gezien gisteravond. Inderdaad een kwalijke zaak dat de intro er af is geknipt Verder vond ik de 1e episode wel oké. Ik ga verder nog geen oordeel vellen, maar eens afwachten wat de komende weken gaat brengen.

  12. #237

    Standaard

    De 1e aflevering is goed genoeg om me uit te laten zien naar de 2e!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #238

    Standaard

    Daarom kijk ik dus geen series op tv en dit zouden jullie eigenlijk ook niet moeten doen. Het bekijken van tv series van internet is namelijk niet illegaal. 720p en 5.1 geluid zijn daarnaast nog 2 goede redenen


  14. #239

    Standaard

    Gisteren ook de eerste aflevering gezien.
    Mooi begin en smaakt zeker naar meer.
    Ik check de serie gewoon via de TV en straks in oktober komt de DVDbox er wel in.

  15. #240

    Standaard

    Kap nou eens met het vergelijken van Band of Brothers. BoB heeft hier helemaal niets mee te make
    Ik zoek niet naar een vergelijing, ik oordeel beidde series apart en uiteindelijk kwamen er verschillen tervoorschijn. Het is mijn verwachtings patroon omdat Spielberg deze ook geregiseerd heeft..ik ben juist enorm positief dat de pacific eindelijk ook eens de welveridende aandacht krijgt ipv vietnam of ww2

    En daarbij Veronica heeft de serie nu al verkracht. De intro met Tom Hanks als voice-over hebben ze eruit geknipt. En de gesprekken met de veteranen. Belachelijk.
    Dit wist ik niet, en dat vind ik echt vermindering van de serie, wachten op de directe aanschaf van deze box om toch de intro's te kunnen zien.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    ik ben juist enorm positief dat de pacific eindelijk ook eens de welveridende aandacht krijgt ipv vietnam of ww2

    Speelt zich ook af in WWII, maar niet in Europa is denk ik wat je bedoelt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #242

    Standaard

    Ja dat bedoel ik

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #243

    Standaard

    Nou, vergeleken met andere strijdtonelen (tijdens WO2) in Europa & Afrika, krijgt de oorlog in de pacific best veel aandacht hoor... Ik wacht nog altijd op echt een goede film over een veldslag in andere delen van Europa. Denk maar aan Italië, Hongarije, Joegoslavië enz.
    Films daarover zijn er wel, maar die zijn niet bekend of spectaculair genoeg zoals b.v.
    Saving Private Ryan of andere klassiekers.

    Weet iemand trouwens wanneer de dvd/blu-ray box van The Pacific uit komt op.. dvd of blu-ray disc?
    Laatst aangepast door roninpacino : 08-04-2010 om 22:50
    --

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Daarom kijk ik dus geen series op tv en dit zouden jullie eigenlijk ook niet moeten doen. Het bekijken van tv series van internet is namelijk niet illegaal. 720p en 5.1 geluid zijn daarnaast nog 2 goede redenen
    Pff weet niet waar jij dat vandaan haalt? Alles wat op internet staat zonder goedkeuring van de eigenaar en vooral film is illegaal dus... Zit gewoon auteursrecht op hoor!

    Dus niet recht praten wat niet recht te praten valt.

  20. #245

    Standaard

    Eigenlijk is zo'n verkrachte uitzending van Veronica honderd keer erger, maargoed.

    Ik wacht gewoon op de BD box, heel simpel!

    On-topic!

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Kap nou eens met het vergelijken van Band of Brothers. BoB heeft hier helemaal niets mee te maken. En daarbij Veronica heeft de serie nu al verkracht. De intro met Tom Hanks als voice-over hebben ze eruit geknipt. En de gesprekken met de veteranen. Belachelijk.
    Ik heb (en weiger het ook gewoon) de serie niet op veronica gezien, maar dat ze de gesprekken met de veteranen er uit hebben gehaald is werkelijk de grootste kolder. Dat gaf, als ik het dan even vergelijk met BoB, de serie nog veel meer diepte, als ik het zo mag uitdrukken. Heb net de laatste aflevering van BoB op BR gezien en ik vind die gesprekken met de veteranen juist ontzettend goed, maar goed, ik klaag maar wat want ik kijk de serie niet op commerciele TV...dat zouden meer mensen moeten doen .

  22. #247

    Standaard

    Iemand aflevering 5 al gezien??? het is ineens zo stil

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Iemand aflevering 5 al gezien??? het is ineens zo stil
    Nog niet, ik heb em wel klaar staan. Misschien dat ik hem vanavond even bekijk!

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Iemand aflevering 5 al gezien??? het is ineens zo stil
    Heerlijke aflevering, vol spanning! Lekker chaotisch ook! Aflevering 6 gaat ook vrolijk verder waar 5 eindigde


  25. #250

    Standaard

    Nou, en dan kom ik. Ik heb twee afleveringen gezien en ik vind het nog niet zo interessant. BoB vind ik overigens fantastisch, laat ik dat ook gelijk gezegd hebben.
    Ik leef totaal niet mee met de hoofdpersonen in The Pacific. In BoB zat ... nou ja ... een band of brothers, kameraden zogezegd. Dat gevoel heb ik bij the Pacific nog helemaal niet gehad. Het voelt ook niet alsof het verhaal ergens heen gaat. Maar misschien moet ik aflevering 2 nog maar eens kijken. Het is wel een mooie serie, laat dat duidelijk zijn. Wellicht dat het scheelt als de intro's weer compleet zijn. Misschien moet de serie even inwerken.

    Ik zit net even een preview van aflevering 3 te kijken op youtube en dat beloofd wat meer verdieping. Voor zover ik dat kon bepalen. Ik ben benieuwd. Volgende week kijk ik vast weer.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 15-04-2010 om 16:14
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •