Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 170 van 170 worden weergegeven.
  1. #151
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Deze gaat wel in mijn collectie komen als ik hem ergens voor een goede prijs tegenkom. Als 'ie me dan niet bevalt, verkoop ik hem wel weer 8).
    Bij een videoteek (videoland) in Huizen krijg je hem gratis (als ie uitkomt) bij het nemen van €35 videotegoed. Maar ja, dan moet je wel in Huizen je dvd's huren . Wellicht in andere videolands ook een dergelijke actie?
    MovieMax heeft ook zoiets.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Deze gaat wel in mijn collectie komen als ik hem ergens voor een goede prijs tegenkom. Als 'ie me dan niet bevalt, verkoop ik hem wel weer 8).
    Bij een videoteek (videoland) in Huizen krijg je hem gratis (als ie uitkomt) bij het nemen van €35 videotegoed. Maar ja, dan moet je wel in Huizen je dvd's huren . Wellicht in andere videolands ook een dergelijke actie?
    MovieMax heeft ook zoiets.
    Videoland Deventer: €50 betalen, voor €100 huren, dagfilm is €3.50
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Deze gaat wel in mijn collectie komen als ik hem ergens voor een goede prijs tegenkom. Als 'ie me dan niet bevalt, verkoop ik hem wel weer 8).
    Bij een videoteek (videoland) in Huizen krijg je hem gratis (als ie uitkomt) bij het nemen van €35 videotegoed. Maar ja, dan moet je wel in Huizen je dvd's huren . Wellicht in andere videolands ook een dergelijke actie?
    Yep,hier in Nunspeet ook.Ik haalde een maand geleden Shark tale daar met een actie en toen vertelde de medewerker over de actie,ik geloof dat het wel bij alle videolanden geldt.
    Op zich een prima actie, alleen jammer dat ik de laatste tijd nooit meer wat huur dus dit lijkt me wat onnodig :wink: .
    Misschien een goede reden om weer te gaan huren

    Zelf ben ik een beetje afgestapt om maar alles te kopen. Koop nu steeds selectiever. Heb toch een aantal films in mijn collectie die ik nauwelijks vaker kijk (gelukkig zijn het er maar een paar, maar toch)...
    Ik vind het alleen kopen wel prettig, eigenlijk . De films die ik niet vaker wil bekijken verkoop ik hier gewoon weer en degene die ik echt top vindt hou ik lekker in mijn collectie. Ik denk dat ik The Incredibles koop bij de AH voor E 9,99 + 1000 airmiles.

  4. #154
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Videoland Deventer: €50 betalen, voor €100 huren, dagfilm is €3.50
    Krijg je dan ook de DVD erbij ?

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Videoland Deventer: €50 betalen, voor €100 huren, dagfilm is €3.50
    Krijg je dan ook de DVD erbij ?
    Hoe bedoel je?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  6. #156
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Videoland Deventer: €50 betalen, voor €100 huren, dagfilm is €3.50
    Krijg je dan ook de DVD erbij ?
    Hoe bedoel je?
    Je betaal €50 en krijg daarvoor €100 huurtegoed maar krijg je voor dat bedrag ook de dvd van Incredibles "kado" want daar ging het hier om, vandaar.
    Meestal betaal je €50 en krijg je €50 huurtegoed maar dan de dvd als "kado".

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Videoland Deventer: €50 betalen, voor €100 huren, dagfilm is €3.50
    Krijg je dan ook de DVD erbij ?
    Hoe bedoel je?
    Je betaal €50 en krijg daarvoor €100 huurtegoed maar krijg je voor dat bedrag ook de dvd van Incredibles "kado" want daar ging het hier om, vandaar.
    Meestal betaal je €50 en krijg je €50 huurtegoed maar dan de dvd als "kado".
    Ah, op die fiets! Nee, zo werkt het niet. Ze hebben gewoon 2 keer per jaar een actie dat je €50 betaald en je voor €100 mag huren, that's all.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #158
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Videoland Deventer: €50 betalen, voor €100 huren, dagfilm is €3.50
    Krijg je dan ook de DVD erbij ?
    Hoe bedoel je?
    Je betaal €50 en krijg daarvoor €100 huurtegoed maar krijg je voor dat bedrag ook de dvd van Incredibles "kado" want daar ging het hier om, vandaar.
    Meestal betaal je €50 en krijg je €50 huurtegoed maar dan de dvd als "kado".
    Ah, op die fiets! Nee, zo werkt het niet. Ze hebben gewoon 2 keer per jaar een actie dat je €50 betaald en je voor €100 mag huren, that's all.
    Oke maar dat is overal.
    Geen dvd erbij dus deze keer (al zit ik er niet op te wachten want je betaal hem duur op die manier zoals hierboven staat aangegeven.

  9. #159

    Standaard

    Ik weet dat ik niet de snelste ben met het bekijken van deze film, maar vanwege een drukke studie kwam het er maar niet van. Nu heb ik vorige week de DVD gezien en ik moet zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld was.

    De leuke stukjes had ik in de trailers gezien, maar voor de rest was het gewoon totaal niet grappig (voor mij dan). Af en toe een glimlach, maar hield het dan wel bij op. Erg jammer, want het was een leuk thema.

    Pixar valt me een beetje tegen. Finding Nemo vond ik ook al niet geweldig en ik he het vermoeden dat ik Cars ook niet super zal vinden, maar goed...die moet ik eerst nog maar eens bekijken.

    Iemand DVD van The Incredibles en Nemo kopen?

  10. #160

    Standaard

    ga Robots maar eens kijken, die is nog erger...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Iemand DVD van The Incredibles kopen?
    PM
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #162

    Standaard

    Net voor de 3e x bekeken en begrijp niet dat mensen dit geen goede film vinden.

    Dit is eindelijk eens een film meer gericht voor het volwassen publiek.

    Hier kan goed een 2e deel van komen 8)

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Net voor de 3e x bekeken en begrijp niet dat mensen dit geen goede film vinden.

    Dit is eindelijk eens een film meer gericht voor het volwassen publiek.

    Hier kan goed een 2e deel van komen 8)
    nee,hier MOET een 2e deel van komen :wink:

  14. #164

    Standaard

    Komt er ook, maar niet van Pixar... en dat wil ik zeker níet

  15. #165

    Standaard

    want?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #166

    Standaard

    net gekeken, heb mij goed vermaakt.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    want?
    Een vervolg op The Incredibles door Disney zelf en niet door Pixar? Moet ik dat serieus uitleggen Je kent Disney's sequels?

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramon van Dam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    want?
    Een vervolg op The Incredibles door Disney zelf en niet door Pixar? Moet ik dat serieus uitleggen Je kent Disney's sequels?
    Hmm daar zit wat in :wink: The Lion King 2 au, dat was een pijnlijke misser, net als al die andere. Maarja, misschien dat het nu beter wordt...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  19. #169

    Standaard

    Ik heb hem 'eindelijk' gezien. Ik moet zeggen dat ik hem wat tegen vind vallen. Leuk dat hij wat meer voor volwassenen geschikt is gemaakt, maar ik vind (met mijn 30 jaren oud) deze film in vergelijking met het schattige Finding Nemo en ook b.v. Monster Inc. kwa humor toch flink achteruit gegaan. Tuurlijk zijn de computeranimaties weer zeer mooi gedaan en zitten er wel wat leuke stukjes in, maar de hele film vind ik helaas een stuk minder als de vorige Pixars.

    Maar ach, smaken verschillen. :wink:

    Hopelijk zit in Cars weer meer humor (naar mijn smaak).

    Bij de extra's: Ook het korte filmpje Boundin, vind ik minder grappig dan de vorige korte filmpjes. Maar goed, dat heeft natuurlijk niets met de film The Incredibles te maken.

    Overigens vind ik The Incredibles wel goed genoeg voor in mijn collectie, maar ik vind hem gewoon minder als de laatste paar Pixar films.

  20. #170

    Standaard

    Ik vind The Incredibles echt geweldig !
    Finding nemo is ook gaaf, alleen een klein beetje kinderachtig (ook de grappen)
    Ben blij dat Pixar een wat volwassener film heeft gemaakt dit keer.
    Hopelijk is de volgende Pixar ook zo........

    Bij Shark Tale heb ik trouwens wel een paar keer flink gelachen. Die vind ik ook vele malen beter dan Nemo trouwens...........
    8)

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •